דובי שיפמן ואמר חצרוני. מקללות לברכות
דובי שיפמן ואמר חצרוני. מקללות לברכות

לא תאמינו: דובי שיפמן ופרופ' אמיר חצרוני הפכו לחברים

בינתיים אמנם רק חברי פייסבוק, אבל לכו תדעו איך זה יתפתח. דובי שיפמן: "אני מעריץ אותו כאמן וכאינטלקטואל". אמיר חצרוני: "הוא ביקש להיות חבר שלי אז למה שאגיד לו לא?". ויש כמובן גם התייחסות לשירין נופי

פורסם בתאריך: 8.8.17 14:31

אחרי שסנובה דיווחה לפרופ' אמיר חצרוני שהאקסית שלו שירין נופי מתרועעת עם דובי שיפמן ומצטלמת איתו בתמונות א-לה סאדו-מאזו, הרשת געשה. נופי התוודתה שהיא בגדה בחצרוני עם שיפמן, והפוסטים של הפרופסור לא איחרו לבוא. סופרלטיבים לשיפמן לא היו שם, להיפך – חצרוני הדביק לו כינויים כמו למשל "מזנונאי מזדקן חסר כל", וגם שיפמן לא נשאר חייב וכינה אותו "ננס שונא נשים". אז איך תסבירו את זה שלפתע הפכו השניים לחברי פייסבוק?

שיפמן, סנובה חייבת הסברים.

עם חצרוני מעולם לא היתה לי בעיה. אני מעריץ אותו כאמן, כאינטלקטואל, כסטנדאפיסט וכמתעלל רוחנית בשירין. לו היתה בעיה איתי, וכעת גם שירין כעוסה והסירה אותי מרשימת חבריה בפייסבוק. אני איש שוחר שלום ושלווה ולא ריב ומדון. אני לא יודע מה הם רוצים אחד מהשני וגם ממני תוך כדי. עם הפרופסור אני חבר. ביקשתי ממנו להיות חבר שלו מכיוון שאני מעריץ את השכלתו ואת מה שהוא כותב, ובכלל – הוא כשרוני להפליא. גם אהבנו את אותה אשה מופלאה, ונראה לי שהטוב בינינו ניצח ושהיא חזרה לזרועותיו. בכל אופן, אותי היא חסמה".

חצרוני, BFF?

"הוא ביקש להיות חבר שלי אז למה שאגיד לו לא? זה שהחברה שלי הלכה איתו זו טעות שלה, לא אשמתו. דובי הודיע ששירין עזבה אותו, אבל ביני לבינו לא יהיה שום קשר. בן אדם שניסה לגנוב לי את החברה זו התנהגות שאינה מוסרית, אמנם חוקית אך לא מוסרית. אני לא רואה פה סולחה אלא רומן שכשל, ואולי יש פה ניסיון לבקש ממני לקבל את הסחורה מחדש ברמיזה. אז סליחה, השתמשו במוצר, יש לו ירידת ערך. שיהיה ברור, אני לא חנות שמקבלת בחזרה את המוצר אחרי שהשתמשו בו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר