ח"כ איציק שמולי ואסף אלקבץ. "אין סיבה להפשיט בן אדם, לפגוע כך בכבודו ולהשפיל אותו"
ח"כ איציק שמולי ואסף אלקבץ. "אין סיבה להפשיט בן אדם, לפגוע כך בכבודו ולהשפיל אותו"

ח"כ איציק שמולי מתייצב לצדו של אסף אלקבץ

חבר הכנסת מהמחנה הציוני הגיע להזדהות עם הבעלים של היינה קיוסקפה בכרמל הצרפתי, שטען בסופ"ש כי נעצר והופשט על ידי שוטרים, ויצא עם הבטחה: לשוחח בעניין עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן

פורסם בתאריך: 17.9.17 20:44

בטח נחשפתם במהלך הסופ"ש לפוסט של אסף אלקבץ, הזכיין של היינה קיוסקפה בכרמל הצרפתי, שבו הוא סיפר שהוא נעצר על ידי המשטרה, לטענתו בגלל שהפעיל את המקום מעבר לשעה הקבועה בחוק. התקרית הנ"ל מצטרפת לסאגה המתארכת מול עיריית חיפה שכבר מתדיינת בין כותלי בית המשפט. הערב (ראשון) הגיע ח"כ איציק שמולי (המחנה הציוני) למקום כדי לפגוש את אלקבץ ולשמוע את הסיפור ממקור ראשון, ויצא משם עם החלטה לפנות לשר לביטחון פנים גלעד ארדן כדי לקבל תשובות.

שמולי, מה אתה עושה שם?

"באתי לבקר את אלקבץ. אני לא בקי בפרטים של רישוי העסק ואין לי שום יכולת להיכנס לזה כי העניין נמצא בהליך משפטי, אבל מה שזעזע אותי זה שעצרו אותו והאופן שבו התייחסו אליו במעצר. בהנחה שמה שהוא אומר זה נכון ואני מאמין לו, אני לא חושב שהיתה סיבה להפשיט בן אדם, לפגוע כך בכבודו ולהשפיל אותו, גם אם היתה חריגה של חמש או עשר דקות בסגירה. צריך להפעיל שיקול דעת, ומבלי להיכנס למחלוקת המשפטית בין המקום לעירייה, אין ספק שזה לא צריך להגיע למקום שבו עוצרים בן אדם, מפשיטים אותו ומשפילים אותו בצורה כזו. עם זה אני לא מוכן להסכים".

ומה אתה כחבר כנסת יכול לעשות בנדון?

"אני מתכוון לפנות לשר לביטחון פנים ולהסב את תשומת לבו לכך שזהו המקרה השני בשבועות האחרונים. המקרה הראשון היה קצת יותר מפורסם, בפתח תקוה, שבו המשטרה הפשיטה אנשים שלא לצורך. אין שום ספק שזה נעשה ללא שיקול דעת ואולי כדי להפעיל לחץ מיותר ולהשפיל אנשים, ולמשטרה אין זכות לעשות זאת".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר