פקחי העירייה מחרימים את הציוד בהיינה קיוסקפה בכרמל הצרפתי
פקחי העירייה מחרימים את הציוד בהיינה קיוסקפה בכרמל הצרפתי

עיריית חיפה החרימה את הציוד בהיינה קיוסקפה (וידאו)

פקחים של העירייה הגיעו לסניף בכרמל הצרפתי והחרימו את הכיסאות ואת השולחנות שעמדו ברחבה שליד הקיוסק. הבעלים אסף אלקבץ טוען שהמעשה אינו חוקי משום שהפקחים הגיעו בלי צו של בית משפט. העירייה: "אנו פועלים על פי דין"

פורסם בתאריך: 27.8.17 16:06

היום (ראשון) פשטו פקחים של עיריית חיפה על הסניף של היינה קיוסקפה בכרמל הצרפתי ולקחו מהמקום את הכיסאות ואת השולחנות הפזורים מחוץ למבנה. הבעלים אסף אלקבץ טוען שהצעד שעשתה העירייה אינו חוקי משום שלא היה בידה כל צו.

עו"ד יאיר אבני המייצג את אלקבץ: "העירייה הגיעה ופשוט החרימה את הציוד בלי שום צו של בית משפט. נכנסו ואספו משם את השולחנות ואת הכיסאות. אנחנו מכינים עכשיו בקשה לבית המשפט להחזיר את הגזל. אנחנו תוהים מה עומד מאחורי הטירוף הזה של העירייה לסגור את המקום, שאליו הם גם שולחים בכל יום פקח שרושם דוח של 750 שקל. מה עומד מאחורי זה?".

לדבריו של אלקבץ, אחרי התייעצות עם עורך דינו פנו השניים למחלקה המשפטית של העירייה, ובעקבות פנייתם הובטח להם שהציוד יוחזר עוד היום.

כפי שדווח ב"כלבו – חיפה והצפון" לפני כחודש, העימות בין העירייה לבין בעל בית הקפה נמשך כבר זמן רב. אלקבץ קנה את הזיכיון של הרשת החיפאית הקטנה, שהסניף הראשון שלה נמצא בגן שמואל בכרמליה, והרחבה שליד הקיוסק הפכה למקום מפגש פופולרי לדיירי השכונה. העירייה התנגדה לפעולת המקום בטענה שהתנאים אינם מאפשרים את הפעלתו ושהוא מהווה מפגע, וזאת למרות טענות של לקוחות שקודם לכן המקום עמד מוזנח, ושהפעילות במקום היא רצויה ותורמת לחיוניות השכונה.

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "בעל העסק ומנהלו בפועל התחייבו הן בישיבות שהתקיימו בעירייה והן במסגרת ההליכים שהתקיימו בבית המשפט כי הם יפעלו לקיים במקום פעילות מסוג קיוסק בלבד ויסירו את כל עבירות הבנייה שבוצעו על ידם, לרבות הקירוי, השמשייה והצבת השולחנות והכיסאות בשטח הציבורי, וכי שעות פעילות העסק יהיו לא יאוחר מהשעה 23:00 בלילה. בהתאם להתחייבות זו של בעל העסק פועלת העירייה על פי דין בכל הכלים העומדים לרשותה. העירייה תמשיך לאכוף את כל העבירות הקשורות בניהול עסקים שלא כדין".

עדכון (20:00): כעבור כמה שעות הוחזר הציוד.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אזרח מודאג

    זה נמצא ברחוב שנחשב כמו בדניה אז בטח העשירים שהם חברים של יונה יהב (שגר בדניה) הרחוב הוא בעיקר מקום של וילות יוקרתיות
    אני יראה לכם בחיפה הרבה מקומות שמוציאים שולחנות כמו למשל הסנדוויץ בר בכרמל מעניין למה להם יונה יהב לא מחרים שולחנות וכיסאות ניחוש הוא מצא בעל עסק חלש שקל להיטפל אליו ולהראות לשכנים שהוא ״הגבר״ ונגד יאיר מלכה מבעלי הסנוויץ בר והגרג הוא מפחד להתעסק

  2. מאיר

    ככה הוא רוצה עיר שתיהיה דומה לברצלונה ! זאת יופי של בדיחה !! היא תיהיה בקרוב דומה לכלום כי בכל מקום בעולם מפתחים כאן רק מנסים כל יום מכשול אחר אבל איך אמרו חכמנו " אין רע שנמשך 100 שנה…" שנה טובה

  3. עמי איילון

    יונה יהב חכם נגד כל מי שנגד הדעה שלו וכל. מי שלא. מאמין ורץ עבורו יונה עוף כבר מהנוף. אין איזה טיפול נגד יונים

  4. סבתא תל אביבית

    תמיד כשאני מבקרת את ילדיי ונכדיי בשכונה הזו אני ממש נהנית לראות סוף סוף קיוסק פתוח שאפשר לבלות בו עם בני משפחה וחברים. הקיוסק הזריק חיים לשכונה. מדוע נטפלו אליו? יש מי שיכול להסביר לי?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר