עמית סולומון. "אני נכון לאתגרים חדשים שיקדמו אותי באופן אישי למקומות גבוהים יותר" (צילום: משה מעוז)
עמית סולומון. "אני נכון לאתגרים חדשים שיקדמו אותי באופן אישי למקומות גבוהים יותר" (צילום: משה מעוז)

לזה לא ציפינו: עמית סולומון והמוריסון כבר לא

מנהל המועדון בשמונה השנים האחרונות עוזב. הבעלים גולן שטרית: "כחלק מהיותו מוסד שמתאים את עצמו לרוח התקופה ולקהל הבליינים שלו, המוריסון מקפיד על רענון הצוות ובעלי התפקידים"

פורסם בתאריך: 19.11.17 18:50

אחרי עשר שנים, מאות מסיבות וצ'ייסרים שזרמו כמים, עמית סולומון ומועדון המוריסון כבר לא. סולומון התחיל לעבוד במוריסון כברמן לפני עשור, התקדם לתפקיד מנהל הבר וכעבור זמן קצר מונה למנהל המועדון – תפקיד שבו הוא החזיק במשך שמונה שנים. בתחילת דרכו שם הוא היה דוגמן מוכר שברזומה שלו זכייה בתחרות תגלית השנה ששודרה בפריים טיים בערוץ 2 וייצוג בסוכנות אימאג' אצל בטי רוקאווי, אבל בהמשך הוא נטש את קריירת הדוגמנות ובחר להתמקד בחיי הלילה.

גולן שטרית, הבעלים של המוריסון, נפרדנו כך?

"המוריסון הוא מוסד בן 12 שנה שחרת על דגלו מאז ומתמיד להיות בחזית חיי הלילה בצפון. כחלק מהיותו מוסד שמתאים את עצמו לרוח התקופה ולקהל הבליינים שלו, המוריסון מקפיד על רענון הצוות ובעלי התפקידים, ולכן נפרדנו בידידות ובהערכה כנה מעמית שליווה את המועדון במשך תקופה ארוכה ומשמעותית. אנחנו מאחלים לעמית הצלחה בהמשך דרכו. בפן האישי – עמית ואני חברים טובים מאוד, ואני רוכש לו המון כבוד ואהבה" .

 

 

 

סולומון, המון כבוד ואהבה?

"לאחר עשר שנים במוריסון הוחלט שדרכינו ייפרדו. עכשיו אני נכון לאתגרים חדשים שיקדמו אותי באופן אישי למקומות גבוהים יותר. אני רוצה להודות לכל האנשים שליוו אותי לאורך כל הדרך ומאחל למוריסון הצלחה כמובן".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר