אמיר עודה. "הייתי לוחם קרבי, אז אף אחד לא יכול להגיד לי שלא הייתי בצבא"
אמיר עודה. "הייתי לוחם קרבי, אז אף אחד לא יכול להגיד לי שלא הייתי בצבא"

הכוכב החדש של "פאודה": לוחם קרבי ובן דודו של איימן עודה

כדאי שתשננו היטב את השם אמיר עודה - שחקן חיפאי שלמד משחק אצל רות דייכס, ואחרי השתתפות בכמה הצגות שלא העלו אותו לתודעה, תפקידו ב"פאודה" מאיים להפוך אותו לדבר הבא

פורסם בתאריך: 3.3.18 17:51

הסדרה "פאודה" הפכה ללהיט כבר בעונה הראשונה שלה, ומכירתה לרשת נטפליקס רק הגדילה את הבאז סביבה. עכשיו, לאחר עלייתה של העונה השנייה, כדאי שתשננו היטב את השם אמיר עודה – שחקן חיפאי שלמד משחק אצל רות דייכס, ואחרי השתתפות בכמה הצגות שלא העלו אותו לתודעה, תפקידו ב"פאודה" מאיים להפוך אותו לדבר הבא. גם סיפור חייו של עודה צפוי לפרנס היטב את כלי התקשורת, משום שכבן לאם יהודייה ואב ערבי הוא שירת בצה"ל, ועוד בתפקיד קרבי, למרות שכלל לא היה חייב לשרת. ואם זה לא מספיק, הייחוס המשפחתי רק יעצים את העניין סביבו: הוא בן דודו של יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה. אז קבלו את החשיפה הראשונה של החיפאי הלוהט בתעשייה (שמחוץ למסך תוכלו לראות אותו מברמן בפאב הצ'ארלי).

 

 

עודה, מה התפקיד? מחבל?

"לא קוראים לזה מחבל אלא מתייהד, לוחם חופש. כמו שיש מסתערבים יש גם מתייהדים. אלה חבר'ה ערבים של דאעש שלומדים לדבר עברית. בגלל זה עברתי את האודישנים, כי אני יודע לדבר עברית טוב וגם ערבית. אם תראה את שלושת הפרקים האחרונים, אני ממש שם בפול פאוור".

כבוד לעיר.

"באהבה".

פרצת בגדול.

"כן. בעזרת השם זה יתגלגל. האמת היא שאני בא גם עם אג'נדה".

איזו?

"של דו קיום, שאפשר לחיות ביחד. עשיתי צבא למרות שלא הייתי חייב, הייתי לוחם קרבי, אז אף אחד לא יכול להגיד לי שלא הייתי בצבא".

ומה אומר הדוד שלך על זה שעשית צבא?

"אין לי מושג. אני אגיד לך את האמת, לדוד שלי אין מה להתערב. הוא עושה את שלו. אני יודע שפוליטיקה זה פוליטיקה ושיש דברים שאנחנו לא מבינים או שלא רוצים שנבין. בסופו של יום אני חושב שזה אדם לאדם, ואני רואה שהמצב הכללי הוא שהיחסים בין אדם לאדם הידרדרו. זה כואב לי אבל אני מאמין שבסוף כל ירידה יש עלייה. כמו בחיפה שהיא עיר שכולה עליות וירידות".

 

אמיר עודה ב"פאודה". "לא קוראים לזה מחבל אלא מתייהד, לוחם חופש"

עודה ב"פאודה". "לא קוראים לזה מחבל אלא מתייהד, לוחם חופש"

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בן משפחת עודה

    סליחה. הוא לא הבן דוד דל ח"כ עודה. אז כתב נכבד אל תחפש חשיפה. חפש אמת.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר