טולמנ'ס אאוטלט (צילום: אלה אהרונוב)
טולמנ'ס אאוטלט (צילום: אלה אהרונוב)

Tollman's Outlet בנשר השיק קולקציה חדשה

אירוע ההשקה נערך בהשתתפותם של אדריכלים ומעצבי פנים, ובמהלך הערב התקיימה הרמת כוסית לכבוד ראש השנה

פורסם בתאריך: 18.9.17 11:33

קולקציה חדשה הושקה אתמול (ראשון) בסניף נשר של הרשת לעיצוב הבית Tollman's Outlet. אירוע ההשקה נערך בהשתתפותם של אדריכלים ומעצבי פנים שנהנו מ-30 אחוז הנחה על הקולקציה החדשה, ובמהלך הערב התקיימה הרמת כוסית לכבוד ראש השנה.

"אנחנו מציגים היום יותר מ-30 חברות ומותגים", אומרת מנהלת השיווק של הרשת שירלי שוורץ, "לכבוד השנה החדשה החלטנו לחנוך קולקציה חדשה ולהזמין אדריכלים ומעצבים".

 

טולמנ'ס אאוטלט (צילום: אלה אהרונוב)

טולמנ'ס אאוטלט (צילום: אלה אהרונוב)

 

בהרמת הכוסית הודה מנכ"ל Tollman's שוקי שוורץ לאורחים שהגיעו וציין כי הרשת הציבה לעצמה מטרה לשדרג את הסניף החיפאי וכי בעוד כשנתיים מתוכנן הסניף לעבור למתחם שער הצפון בקרית אתא.

"אנחנו משתדלים להכיר את הדרישות של הקהל ולראות מה קורה בעולם, וזה קורה הרבה בעזרתכם, האדריכלים", אמר שוורץ, "העיניים של אדריכלים ושל מעצבים הם עיניים אחרות לגמרי. כמי שעוסקים בתחום אנחנו שואפים להעניק לכם את הכלים הכי טובים על מנת שנצליח ביחד". עוד ציין שוורץ שלעיצוב האיטלקי שתפס את צמרת עיצובי הבית בעולם הצטרף העיצוב הסקנדינבי, וסיכם: "תמיד נשמח לשמוע את העצות ואת התגובות שלכם כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה של כולנו".

רשת Tollman's היא רשת לעיצוב הבית אשר מציעה פריטים ואביזרים של מעצבים בינלאומיים. ניתן למצוא בה ריהוט, כלים ופריטי נוי. הסניף ברחוב בר יהודה 44 בנשר נפתח בשנת 2000.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר