חנוכה באסקייפלנד
חנוכה באסקייפלנד

לחגוג את חנוכה בבריחה מאנטיוכוס

מתחם חדרי הבריחה אסקייפלנד מציע לחוות את חנוכה במשחק המשחזר את ראשית ימי המכבים ושמו "הבריחה מאנטיוכוס". מטרת המשחק: להדליק את המנורה כדי שהמכבים יוכלו להסתער על היוונים

פורסם בתאריך: 12.12.17 15:15

דרך חדשה לחוות את חנוכה מוצעת החל מהיום (שלישי) במתחם חדרי הבריחה אסקייפלנד ברחוב המוסכים בצ'ק פוסט בחיפה. הפעילות שנקראת "הבריחה מאנטיוכוס" תימשך עד 24 בדצמבר ועלותה היא 85 שקל לאדם. הסיפור מבוסס על האירועים של שנת 167 לפנה"ס, כאשר אנטיוכוס שלט בארץ ישראל ובזז ביחד עם היוונים את בית המקדש. המשימה היא למצוא את השלל הגנוב, ובעזרתו להדליק את חנוכיית בית המקדש – מה שייתן למכבים אות להסתערות על היוונים.

"רצינו ליזום פעילות מיוחדת שעוד לא נעשתה בארץ", מספר ליאור אמר ממנהלי אסקייפלנד, "ככל שמתבגרים זוכרים רק את הסיפור הכללי של חנוכה, ואנחנו רצינו שהפעילות תעורר את היהדות של המבקרים ותציג את הסיפור השלם. המשחק מבוסס על חידות ויש גם אופציה לתחרות. אפשר לקיים שני משחקים זהים בשני חדרים במקביל ולפתור חידות במשך 60 דקות".

 

 

מתחם אסקייפלנד נפתח לפני כשנה ונחשב למתחם חדרי הבריחה השני בגודלו בארץ. הוא כולל שלושה חדרים, מבוך וקומת אירועים פרטיים ל-60 איש. שלושת החדרים הם חדר לחובבי מוזיקה שבו המשימה היא למצוא את התקליט האבוד של בוב מארלי, חדר שבו צריך למצוא את המתכון הסודי לקציצת הסרטן של מסעדת הסרטן הפריך מסדרת האנימציה "בובספוג מכנס מרובע", והחדר השלישי שייפתח מחר (רביעי) מבוסס על הסרט "האוצר הלאומי" עם ניקולס קייג'.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר