קורונה (צילום: pixabay.com)
קורונה (צילום: pixabay.com)

הקורונה: חיפה על סף מעבר לירוקה במדד הרמזור

מספר החולים הפעילים בעיר מוסיף לרדת ועומד כעת על 913. נתון זה מציב את חיפה בציון יומי של 4.6 במדד הרמזור. אם מגמת הירידה תימשך וחיפה תעמוד על ציון יומי של 4.5 - היא תיחשב ירוקה. קרית מוצקין הפכה החל מהיום לירוקה

פורסם בתאריך: 30.9.21 11:43

נתוני התחלואה בקורונה בחיפה ממשיכים להיות מעודדים. על פי עדכון משרד הבריאות, מספר החולים הפעילים בחיפה מוסיף לרדת. נכון להיום (חמיש) יש בחיפה 913 חולים פעילים. נתון זה מציב את חיפה בציון יומי של 4.6 במדד הרמזור, על סף הפיכה לירוקה במדד כשהציון היומי יעמוד על 4.5.

ממעקב "כלבו חיפה והקריות" אחר נתוני הקורונה והציון היומי עולה, כי בתחילת השבוע, טרם החג, הציון של חיפה במדד הרמזור היה 5.4 עם 1290 חולים פעילים בטווח הצבע הצהוב. שלשום (שלישי) עמדה העיר במדד הרמזור על הציון 5 עם 1086 חולים פעילים. אמש (רביעי) הציון של חיפה היה 4.8 עם 1062 חולים פעילים – מדד שעדיין הציב אותה במדד הצבע הצהוב.

יש לציין כי בעקבות החזרה ללימודים, המדד עלול להישתנות בשל הדבקות במערכת החינוך.

 

 

 

קרית מוצקין, שאמש הייתה בצבע צהוב, הפכה להיות ירוקה עם 127 חולים פעילים; קרית אתא ממשיכה להיות צהובה כשציונה היומי עולה ל-5 לעומת 4.9 שהיה אתמול (258 חולים פעילים); קרית ביאליק ממשיכה להיות צהובה עם ציון יומי 4.8 (155 חולים פעילים); וקרית ים ממשיכה להיות ירוקה עם ציון יומי של 4.3 (141 חולים).


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר