איצטדיון סמי עופר (צילום: מיכה בריקמן)
איצטדיון סמי עופר (צילום: מיכה בריקמן)

דירקטוריון סמי עופר אישר את הקמת מוזיאון מכבי חיפה

החלטת הדירקטוריון שהתקבלה היום מצריכה את אישור מועצת העיר. המוזיאון יוקם באצטדיון סמי עופר על ידי מועדון הכדורגל מכבי חיפה בסטנדרט אירופי ובעלות המוערכת במיליוני שקלים. החברה הכלכלית הקצתה תקציב מיוחד לפיתוח התשתיות של המוזיאון

פורסם בתאריך: 8.2.22 20:57

דירקטוריון חברת אצטדיון סמי עופר אישר היום (שלישי) את הקמתו של מוזיאון מועדון הכדורגל מכבי חיפה, לו שותפים עיריית חיפה, מועדון הכדורגל מכבי חיפה, החברה הכלכלית חיפה וחברת האצטדיון. המוזיאון יוקם באצטדיון סמי עופר על ידי המועדון בסטנדרט אירופי ובעלות המוערכת במיליוני שקלים. החברה הכלכלית הקצתה תקציב מיוחד לפיתוח התשתיות של המוזיאון.

מהעירייה נמסר, כי המוזיאון יהווה אבן דרך משמעותית בקידום הספורט והתרבות בישראל בכלל ובחיפה בפרט, וכמו כן יתרום, ביחד עם חנות הדגל של המועדון שתוקם לצידו, לפיתוחו של האצטדיון בשנים הקרובות. המוזיאון צפוי למשוך אליו עשרות אלפי מבקרים בשנה ולהיות מוביל וייחודי בתרבות הספורט בישראל.

 

 

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, ונשיא מועדון מכבי חיפה, יעקב שחר, בירכו על התקדמות הפרויקט ומסרו, כי הם מאמינים שהוא יאושר גם במועצת העיר בישיבתה ביום שלישי הבא.

ראש העירייה מיהרה הערב לפרסם פוסט בדף הפייסבוק שלה תחת הכותרת "בדרך למוזיאון הכדורגל הראשון בישראל", וחבר המועצה יעקב פיינגולד הגיב: "קליש, תצייני בבקשה, כי מועצת השינוי (חבריה בדירקטוריון האצטדיון) החליטו הערב לאשר את חוזה הקמת המוזיאון. את משכת את מכבי שלוש שנים, ועדיין צריך את אישור המועצה. אז מה את ממהרת לפרסם את ההחלטה לפני שאושרה במועצת העיר?".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר