הפגנה בכניסה לרמב"ם מחאה על אשפוזו של דאוד זביידי (צילום: חדשות NWS)
הפגנה בכניסה לרמב"ם מחאה על אשפוזו של דאוד זביידי (צילום: חדשות NWS)

ברמב"ם נקבע מותו של אחיו של המחבל זכריא זביידי

אתמול (מוצאי שבת) התאספו כמה עשרות מפגינים בכניסה לרמב"ם במחאה על אשפוזו של המחבל דאוד זביידי בבית החולים. בין המפגינים: איתמר בן גביר וחבר המועצה יואב רמתי. רמתי אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אנחנו לא חייבים למחבל הזה כלום. זה אנטי מוסרי, זה לא נכון, אנחנו רוצים שיתפגר ויעוף לעולם הבא"

פורסם בתאריך: 15.5.22 11:40

יומיים אחרי שהועבר לאשפוז ברמב"ם, דאוד זביידי, אחיו של המחבל זכריא זביידי, מת הבוקר (ראשון) בקריה הרפואית רמב"ם.

כפי שפורסם שלשום (שישי) ב"כלבו – חיפה והקריות", זביידי, שנפצע באורח אנוש, במהלך חילופי האש עם כוחות צה"ל באזור ג'נין, הועבר באמבולנס מבית החולים בג'נין לטיפול ברמב"ם. הוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם. בפעילות באזור ג'נין נהרג רס"ב נעם רז ז"ל, בן 47 מהיישוב קידה שבבנימין. רז ז"ל פונה לרמב"ם במסוק ושם נקבע מותו.

אתמול (מוצאי שבת) התאספו כמה עשרות מפגינים, בהם חבר מועצת העיר יואב רמתי (הבית היהודי) וח"כ איתמר בן גביר, עם דגלי ישראל בכניסה לרמב"ם במחאה על אשפוזו בבית החולים של דאוד זביידי.

עם צאת השבת פרסם בן גביר בדף הפייסבוק שלו הודעה על שהוא בדרכו לרמב"ם: "אני קורא לכולם להגיע איתי לרמב"ם בשעה 22:30 בכניסה הראשית, למחות נגד העובדה שמחבל שירה בחיילים מטופל בבית החולים. בואו עם דגלי ישראל. מצילים את הכבוד של המדינה", כתב בן גביר.

 

 

במהלך ההפגנה אמר בן גביר למפגינים: "שבוע טוב. התכנסתם כאן לדבר בלתי נתפס. מאחורינו נמצא כאן מחבל שירה לעבר לוחמים… אני אומר לכם שמפקירים כאן את החיילים, מפקירים את השוטרים, ראינו את עופר כסיף שמרביץ לשוטר… ואנחנו לא מבינים איך יכול להיות שהיועצת המשפטית לממשלה לא הורתה עד עכשיו לחקור – לא אותו, לא את אחמד טיבי, את אותם מנוולים האלה שפוגעים בלוחמים ובחיילים שלנו. אני מבקש לא להתעמת, לא להרביץ, אבל כן להגיד בצורה מפורשת 'מוות למחבלים'. זה לא נתפס, רק במדינת ישראל במקום להרוג מחבלים אנחנו מטפלים בהם".

רמתי אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": באתי לפה משתי סיבות. האישית – נועם ז"ל, לוחם הימ"מ, הוא בעלה של בת דודה של אשתי. הוא הקים משפחה לתפארת והיה לנו קשר אישי מאוד חם. ברמה הכללית המוסרית – מה שנעשה פה זה מחדל היום. ממשלת ישראל הפקירה את לוחמי הימ"מ. בשביל לחסל מחבל בתוך מבנה אפשר להוריד פצצה של טון. אנחנו לא שליחים שלהם ולא שליחי פיצה. אנחנו לא חייבים למחבל הזה כלום. מבחינה מוסרית זה איום ונורא. למה? הוא לא נתפס על ידינו, הוא נתפס על ידם, שיסתדרו איתו. הם נלחמים נגדנו, הם אויבינו, שיסתדרו איתו. אנחנו נותנים שירותים למחבלים? איזה מין דבר זה?. זה אנטי מוסרי, זה לא נכון, אנחנו רוצים שיתפגר ויעוף לעולם הבא".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פיני

    מזדהה עם הדברים שנאמרו על ידי בן גביר ויואב רמתי. מדינת חלם אנחנו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר