מסעדת "שטרודל" (צילום: באדיבות המסעדה)
מסעדת "שטרודל" (צילום: באדיבות המסעדה)

למה הבעלים של "שטרודל" סילק לקוחה מהמסעדה?

"תפסיק לנבוח", העליבה לקוחה את מנהל המסעדה, ובתגובה, סילק אותה הבעלים מהמקום: "אף אחד לא ידבר ככה אל המנהל הכי מסור שלי שנמצא איתנו 11 שנים של עבודה, אהבה, נתינה, סבלנות וסובלנות"

פורסם בתאריך: 4.6.22 17:53

בפוסט שהעלה היום (שבת) עיסא אסעד, מבעלי מסעדת "שטרודל" במושבה הגרמנית, הוא מתאר את התקרית שאירעה במסעדה כמה דקות קודם לכן.

"בדרך כלל אני לא מעלה פוסטים וגם לא כותב כאן", כתב אסעד, "אבל קרה היום מקרה, ואשמח מאד לשתף אתכם. שבת בצהריים. מסעדה בתפוסה מלאה. שמש, אנשים והכל כל כך כיף. מגיע אליי מישל, מנהל המסעדה, עם דמעות בעיניים, רועד בכל הגוף ומספר לי שלקוחה אמרה לו "תמשיך לנבוח", כי שלוש פעמים התנצל על טעות אנוש של מלצרית".

על פי אסעד, המלצרית התבקשה לחייב את החשבון של אותו שולחן שהסתכם ב-170 שקלים בשני כרטיסי אשראי, בחלוקה שווה. אלא שהיא טעתה, וחייבה את כרטיסה של הלקוחה בסכום גבוה יותר.

מוסיף וכותב אסעד בפוסט: "המלצרית קלטה שעשתה טעות. היא מיד הלכה למנהל המסעדה שיסדר את זה. אלא שבמקרה הזה, הכרטיס שחויב הוא כרטיס דיירקט ואי אפשר לעשות בו זיכוי. מנהל המסעדה הלך לשולחן והתנצל שכרטיס הדיירקט חויב בטעות ושהכרטיס השני עדיין לא חויב. בעלת כרטיס הדיירקט התחילה לצעוק עליו ש'כן אפשר לעשות זיכוי, למה אי אפשר?', ושוב הוא ניסה להסביר לה שבכרטיס רגיל כן אפשר לעשות זיכוי ובכרטיס דיירקט אי אפשר, אז הוא הציע לתת לה את ההפרש במזומן. אחרי שהסכימה, הוא חזר לשולחן עם כסף מזומן, נתן לה, ושוב התנצל על טעות המלצרית. אז הלקוחה אמרה לו 'תמשיך לנבוח'. הוא היה בהלם ואמר לה 'סליחה, תחזרי על מה שאמרת, לא שמעתי. אני מתנצל ואת אומרת לי תמשיך לנבוח?'.

"מקבל לקוחות יום-יום עם חיוך". מישל שחאדי (צילום: באדיבות המסעדה)

"מקבל לקוחות יום-יום עם חיוך". מישל שחאדי (צילום: באדיבות המסעדה)

"אחרי שמנהל המסעדה בא אליי רועד, עם דמעות בעיניים ואמר לי מה שקרה, ניגשתי לשולחן והצגתי את עצמי, שאני בעל המסעדה ואני רוצה להתנצל. הן אמרו לי שהכל בסדר, אנחנו מרוצות ובטוח נחזור לכאן. אתה לא צריך להתנצל.

"חייכתי ואמרתי לה 'אני רוצה להתנצל לא על מה שקרה עם המלצרית, אלא על זה שאנחנו לא מכניסים בעלי חיים למסעדה, ואת לקוחה נכבדה, המקום שלך בטח לא במסעדה. תנבחי בחוץ איפה שבא לך ועל מי שבא לך, אבל לא במסעדה שלי'".

 

 

ל"כלבו – חיפה והקריות" אמר אסעד, כשהוא עדיין נסער מהתקרית: "מישל שחאדי, מנהל המסעדה שלנו, הוא לא ילד. הוא עובד איתנו כבר 11 שנים, נשוי ואב לשלושה ילדים. הוא פעמיים התנצל בפני הלקוחה, וזה מה שהיא אומרת לו, 'לך תנבח במקום אחר?'. הוא היה בהלם, רעד כולו. זו הפעם הראשונה שאני רואה אותו כל כך נסער. כשאני ניגשתי לשולחן והצגתי את עצמי כבעל הבית, הן אמרו שהן מרוצות, אז אמרתי שבאתי להתנצל על משהו אחר, על זה שאני מכניס אנשים כמוה לפה. הייתי מאוד נסער כשאמרתי לה את זה.

"היא יצאה מהמסעדה ואמרה שהיא לא תחזור יותר, ולא נשארתי חייב. אמרתי לה שהמקום שלה לא פה, אלא במקום אחר. אנשים משוגעים, אני לא מבין מה קורה לאנשים בימים אלו. על מה ולמה? זה לא שהיא קיבלה מנה לא טובה או שירות על הפנים. היא והחברה שלה סיימו את הארוחה מרוצות וקרתה טעות שעליה התנצלו פעמיים. למה להתנהג ככה? אף אחד לא ידבר ככה אל המנהל הכי מסור שלי שנמצא איתנו 11 שנים של עבודה, אהבה, נתינה, סבלנות וסובלנות, מקבל לקוחות יום-יום עם חיוך, דואג לכל אחד ואחת במסעדה. 11 שנה יום ולילה חי ונושם את המסעדה. נורא שזה מה שקורה לנו, נורא שהגענו למצב הזה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. אלון

    כדאי שילמדו לכתוב שטרודל נכון. שטרודל מאייתים STRUDEL. שטרודל תפוחי עץ בגרמנית כותבים APFELSTRUDEL.

  2. רמי

    לדעתי, מתוך הכתוב, צודק בעלי המסעדה.
    מי, שלא יודע/ת לנהוג כאורח/ת, לא ראוי/ה לאירוח.

  3. אמל

    מסעדתהשורודלנאחת המסעדות המצויינות בחיפה אוכל טעים עוגות באיכות ויחס מעל ומעבר. במקרה אני אכלתי כמה פעמים שם עם צוותים אנשים וחברים ומשפחה ותמיד יצאתי משם בתחושה נפלאה. אכן שחאדה בחור ג'נטלמן ועיסא בחור הגון ואחראי ואני אכן תוהה מה קורה לאנשים בזמנים הללו חוצפנים מעצבנים ואפילו הזויים. היי תירגעו חבל על הבריאות .

  4. אבי

    איפה תגובת הלקוחה? או שלא תיתנו לאמת להפריע לסיפור טוב?

  5. אני

    עוד אחת מאוסף האספסוף הגודש את ארצנו, לצערי.
    חסרת חינוך

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יפה היה צריך להזמין לוכד כלביםחתול

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לבעל במסעדה שהגן על העובד שלו.
    ישנם אנשים שחושבים שאם הם שילמו כמה אגורות הם רשאים להתנהג איך שבא להם ובחוסר כבוד.
    ישר כוח למנהל

  8. שמעיה

    אני ימני ולא מצדיק יחס שכזה כלפי אף אחד ללא הבדל דת גזע מין מגדר ומצב בריאותי , הנשים הללו אכן חיות.

  9. שרית

    בעל המסעדה צודק. יש אנשים שחושבים שמותר להם הכל . לזלזל ולפגוע באנשים חופשי ושיגידו להם תודה. אז לא. טוב מאוד שגרשתה אותה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר