פחר ביאדסי (צילום: בועז כהן)
פחר ביאדסי (צילום: בועז כהן)

עורכי דין למינהל תקין בפנייה נוספת לעירייה: לבחון מחדש את מועמדותו של ביאדסי לתפקיד מנכ"ל העירייה

למכתב ששלחה שלשום (שלישי) העמותה לעירייה, היא מצרפת שני מסמכים נוספים שהתקבלו אצלה לאחרונה, הנוגעים לעברו של המנכ"ל המיועד. לטענת העמותה, אחד המסמכים סותר את התמונה העולה ממסמכי המועמדות שהגיש עו"ד ביאדסי להוכחת עמידתו בתנאי הסף לתפקיד

פורסם בתאריך: 24.6.22 14:19

עמותת עורכי דין לקידום מינהל תקין מפצירה במכתב לעיריית חיפה, פעם נוספת, לבחון מחדש את מועמדותו של עו"ד פאחר ביאדסי לתפקיד מנכ"ל העירייה. זאת לאור טענות שעלו באשר לעברו ופורסמו, בין היתר, בתחקיר של "כלבו – חיפה והקריות". מכתבה של העמותה נשלח לעירייה שלשום (שלישי) בעקבות תשובתה של העירייה על מכתב קודם ששלחה.

כעת, מסתמכת העמותה על שני מסמכים שהתקבלו אצלה בימים האחרונים, וכך נכתב במכתבה: "לבקשתכם, מצורפים למכתבנו זה שני מסמכים, שהגיעו לידינו בימים האחרונים, הנוגעים לטענות שהועלו במכתבנו ביחס לעברו הכלכלי של עו"ד ביאדסי וביחס לעמידתו בתנאי הסף לתפקיד מנכ"ל עיריית חיפה.

"המסמך הראשון הוא החלטת בית משפט השלום בחיפה מ-11 ביולי 2013, ממנו עולה תמונה בעייתית למדי ביחס להתנהלותו הכלכלית של עו"ד ביאדסי, כמפורט במכתבנו שבסמך. המסמך השני הוא חלקים מתוך דוח מסכם שערך המנהל המיוחד בתיק פשיטת הרגל של עו"ד ביאדסי, שהאמור בו, כך למיטב הבנתנו, סותר את התמונה העולה ממסמכי המועמדות שהגיש עו"ד ביאדסי להוכחת עמידתו בתנאי הסף לתפקיד".

 

 

עוד נכתב במכתב העמותה: "בימים אלה תלויות ועומדות שתי בקשות מטעם העמותה לעיון בתיקי פשיטת הרגל של עו"ד ביאדסי. להבנתנו, לעו"ד ביאדסי אין התנגדות לחשוף את כלל המסמכים הרלוונטיים לבחינת עמידתו בתנאי הסף לתפקיד, לרבות אלה מתיקי פשיטת הרגל, ובלבד שיושמטו מהם פרטים שבצנעת הפרט ושאינם רלוונטיים לנדון.

"לפיכך, ולנוכח הספקות שניטעים כבר מעיון במסמכים המצורפים למכתב זה, ועוד בטרם נגלתה התמונה המלאה, אנו סבורים כי מן הראוי יהיה להמתין לגילוי מלוא המסמכים הרלוונטיים (או לבקשם ולקבלם מהמועמד), בטרם יובא עניינו של עו"ד ביאדסי בפני ועדת המכרזים".

כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והקריות", ישיבת הוועדה למשרות בכירים, שאמורה הייתה לדון במינויו של ביאדסי, נדחתה בעקבות טענות שהתקבלו במחלקה המשפטית. במקביל, הודיע משרד הפנים: "עיריית חיפה התבקשה להעביר חוות דעת משפטית כוללת ביחס לעמידתו של פאחר ביאדסי בתנאי הסף ולעברו המשמעתי כמתחייב לתפקידו הסטטוטורי".

ממשרד הפנים נמסר, כי נושא זה נמצא עדיין בבדיקה.

עיריית חיפה ועו"ד פאחר ביאדסי סירבו להגיב.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר