פעולות הכיבוי בקיוסקפה (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף)
פעולות הכיבוי בקיוסקפה (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף)

הקיוסקפה בנווה שאנן עלה באש, נזק כבד נגרם למקום

בשעות הבוקר המוקדמות הוזנקו לוחמי האש מתחנת חיפה לשריפה בקיוסקפה ברחוב שלום עליכם במרכז זיו בחיפה. האירוע הסתיים ללא נפגעים אך עם נזק כבד למקום. בעלי הקיוסקפה: "בית הקפה יהיה סגור בימים הקרובים. דוכן הטייקאוויי פועל כרגיל. נעבוד במלוא המרץ כדי לפתוח מחדש מהר ככל האפשר"

פורסם בתאריך: 6.8.22 10:41

בית הקפה קיוסקפה במרכז זיו בחיפה עלה באש הבוקר (שבת), ונזק רב נגרם למקום. מדוברות כבאות והצלה מחוז חוף נמסר כי בשעות הבוקר המוקדמות הוזנקו לוחמי האש מתחנת חיפה בפיקודו של רב רשף איתן ריפה לשריפה בקיוסקפה ברחוב שלום עליכם.

עם הגעתו של הצוות הראשון כבר דווח על עשן כבד שמיתמר מהמבנה. הלוחמים פרצו למקום תחת מעטה עשן כבד וללא ראות, סרקו אותו ואיתרו את מוקד הבעירה. אחרי פעולות מאומצות השיגו הצוותים שליטה על האש, שחררו את העשן וסיימו את האירוע ללא נפגעים אך עם נזק כבד למקום.

חוקר דליקות של מחוז חוף שהגיע למקום קבע כי יש סבירות גבוהה שהשריפה החלה בעקבות כשל חשמלי באחד ממוצרי החשמל במטבח של בית הקפה, שבו נמצא מוקד הבעירה. בתום החקירה המשותפת שנערכה בין שירותי הכבאות וההצלה למשטרת ישראל נקבע כי אין חשד לפלילים.

 

 

בפוסט שהעלו בעלי קיוסקפה לפייסבוק נכתב: "לקהל לקוחותינו האהוב, לצערנו בעקבות שריפה במקום, בית הקפה יהיה סגור בימים הקרובים. דוכן הטייקאוויי פועל כרגיל. נעבוד במלוא המרץ כדי לפתוח מחדש מהר ככל האפשר".

 

השריפה בקיוסקפה (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף)

השריפה בקיוסקפה (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז חוף)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר