שמעון סבג, שחקני מכבי חיפה ומנהל הקבוצה (צילום יוסף ג'ו הירש)
שמעון סבג, שחקני מכבי חיפה ומנהל הקבוצה (צילום יוסף ג'ו הירש)

שחקני מכבי חיפה ארזו מאות חבילות מזון לנזקקים במחסני עמותת "יד עזר לחבר"

מנכ"ל ומייסד העמותה שמעון סבג: "זה כלל לא מובן מאליו ששחקני מכבי חיפה עצרו למספר שעות את האימונים שלהם ובאו אלינו לארוז חבילות מזון לנזקקים לחג. מועדון הכדורגל מכבי חיפה הוא המועדון הכי חברתי כיום במדינת ישראל"

פורסם בתאריך: 21.9.22 14:51

מיד לאחר אימון הבוקר של מכבי חיפה, הגיעו חלק משחקני הקבוצה הבוגרת אל מחסן המזון המרכזי של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה. העמותה, בראשותו של המייסד והמנכ"ל שמעון סבג, כבר פתחה במבצע נרחב וחסר תקדים של אריזת אלפי חבילות מזון לראש השנה ולחגי תשרי לניצולי שואה, קשישים ומשפחות מעוטות יכולת. בין השחקנים שהגיעו וארזו חבילות מזון במלוא הכוח: סאן מנחם, רועי פוקס, רועי משפתי, ינון אליהו ובן שהר, וגיל אופק, מנהל הקבוצה. בתוך כחצי שעה בלבד ארזו שחקני המועדון כ-250 חבילות מזון מלאות שחולקו ישירות לבתיהם של הנזקקים בחיפה.

 

 

סבג: "זה כלל לא מובן מאליו שמכבי חיפה עצרה למספר שעות את האימונים שלה ובאה אלינו לארוז חבילות מזון לנזקקים לחג. הם הספיקו יפה ועשו כמות מכובדת ויפה של חבילות מזון. מועדון הכדורגל מכבי חיפה הוא המועדון הכי חברתי כיום במדינת ישראל, ושאפו ענק ויישר כוח לנשיא המועדון יעקב שחר על כל שיתוף הפעולה הפורה והמבורך עם העמותה שלנו כבר שנים רבות. בכוונתי כבר עכשיו להגיש את המועמדות של יעקב שחר לפרס ישראל. מאחל למועדון מכבי חיפה שנת הישגים והצלחות בכל המפעלים, בליגה ובליגת האלופות ובכלל שנה טובה ומבורכת לכל בית ישראל".

סאן מנחם, שמעון סבג ורועי פוקס (צילום: יוסף ג'ו הירש)

סאן מנחם, שמעון סבג ורועי פוקס (צילום: יוסף ג'ו הירש)

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר