רכבו של א' אחרי התאונה עם חזיר הבר
רכבו של א' אחרי התאונה עם חזיר הבר

כך נראה רכב אחרי התנגשות במהירות של 65 קמ"ש בחזיר בר

ביום חמישי בשעה 7:45 עשה א' את דרכו לטכניון, ובמהלך הנסיעה ברחוב לח"י שעט חזיר בר ענק אל מסלול הנסיעה שלו. "הייתי בנתיב השמאלי, נכנסתי לסיבוב, ופתאום היה בום", מספר א', "הוא רץ מהר כל כך, שאפילו לא הספקתי להגיב. לאחר התאונה ראיתי אותו מדדה לכיוון האי תנועה, והבנתי שכנראה הוא מת"

פורסם בתאריך: 29.11.22 10:59

א', עובד בטכניון, לא דמיין שנסיעה תמימה לעבודתו תסתיים בתאונה מבהילה עם חזיר בר ובנזק של אלפי שקלים למכוניתו. ביום חמישי בשעה 7:45 עשה א' את דרכו לטכניון, ובמהלך הנסיעה ברחוב לח"י שעט חזיר בר ענק אל מסלול הנסיעה שלו.

"הייתי בנתיב השמאלי, נכנסתי לסיבוב במהירות שלהערכתי היתה 65 קמ"ש, ופתאום היה בום", הוא מספר ל"כלבו – חיפה והקריות", "זה היה במקטע שיש בו גדר הפרדה כפולה, עם שיחים ועצים באמצע, והדבר הקשה על שדה הראייה. נוסף על כך, הכביש נמצא בשיפוע, כך ששדה הראייה אפילו קטן יותר. לא היה לי אפשרות לראות אותו. הוא רץ מהר כל כך, שאפילו לא הספקתי להגיב. מיד אחרי ההתנגשות לחצתי על הברקס. לאחר התאונה ראיתי את החזיר מדדה לכיוון האי תנועה, וזהו. אחר כך עברתי במקום וראיתי שם שני אנשים מעיריית חיפה. רק אז הבנתי שכנראה החזיר מת".

 

פנס הרכב לאחר התאונה

כנף הרכב לאחר התאונה

 

 

פנית לקבלת טיפול רפואי?

"הלכתי לקבל טיפול רפואי. הפגיעה מתבטאת בכאבים בגב ובצד, ואני לוקח כדורים נגד כאבים. אז כן, למרות הזמן שעבר אני עדיין מרגיש את זה, וזה לא נעים".

הרכב ניזוק בצורה קשה.

"הרכב נמצא במוסך, וחברת הביטוח והמוסך דנים אם לתקן או לא לתקן כי הפגיעה היא גדולה מאוד. יכול להיות שלא יתקנו אותו בכלל, וחבל כי זה רכב מצוין".

א' מתכנן להגיש תביעה: "אגיש תביעה בכל מקרה, השאלה היא מול מי. כנראה שעיריית חיפה".

 

פנס הרכב לאחר התאונה

פנס הרכב לאחר התאונה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיכה נחימובסקי

    "דרסתי בעל חיים למוות, את מי אני תובע?"

    באמא שלך? האנשים בעיר הזו זה משהו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר