חזירי בר (צילום: predrag1/depositphotos.com)
חזירי בר (צילום: predrag1/depositphotos.com)

העירייה המיתה 17 חזירי בר בנובמבר

מדוח עדכון הפרויקט המשותף לעיריית חיפה ולרשות הטבע והגנים עולה כי מאז חודש מרץ המיתה עיריית חיפה 119 חזירי בר. בחודש נובמבר חלה ירידה במספר הדיווחים של תושבים על נוכחות חזירי בר בשכונות ובמספר הדיווחים על הפיכת פחים

פורסם בתאריך: 11.12.22 18:20

17 חזירי בר הורדמו והומתו במהלך חודש נובמבר – כך עולה מדוח עדכון הפרויקט המשותף לעיריית חיפה ולרשות הטבע והגנים (הרט"ג) שהוגש למועצת העיר.

מאז חודש מרץ המיתה העירייה 119 חזירי בר: 19 במרץ, 11 באפריל, תשעה במאי, שמונה ביוני, שבעה ביולי, 14 באוגוסט, 12 בספטמבר ו-22 באוקטובר.

מהדוח לחודש נובמבר עולה כי חלה ירידה במספר הדיווחים של תושבים על נוכחות חזירי בר בשכונות – 265 דיווחים בנובמבר לעומת 376 באוקטובר. 35 אחוז מהדיווחים הגיעו משלוש שכונות – אחוזה (44 דיווחים), נוה שאנן (28 דיווחים) ומרכז הכרמל (22 דיווחים). גם במספר הדיווחים על פחים הפוכים נרשמה ירידה – 65 אירועים בנובמבר לעומת 116 באוקטובר.

הדוח מציין כי הירידה בנתונים נזקפת לכך שמ-15 באוקטובר הוסיפה העירייה סבב של פינוי פחים בשעות הערב – דבר שהפחית את המקרים של הפיכת פחים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. די לסיוט הזה

    לא מספיק. היו צריכים להמית 1700 כל חודש ולא 17.תיגמרו כבר עם הסיפור הזה. המשפחה שלי חייה 90 שנה בחיפה ועד לפני 30 שנה לא היה חזיר אחד גם בואדיות של חיפה. זה שקר כאילו הם חיו פה ולקחנו להם שטח מחייה. אנחנו לא הודו עם פרות קדושות שמסתובבות ברחובות. אם היו פה אריות לא הייתם סלחנים כלפיהם

  2. ניסים

    כמה רוע במקום למצוא לחזירים מקום. רעים כל מי שנגע החזיר יקבל עונשו משמים.

  3. ראובן

    עדיף להמית אותם מאשר להסתכן בעוד מקרי פציעה בהתקלויות איתם ותאונות דרכים כפי שאירעה לא מזמן בנווה שאנן.

  4. ניחוש: מישהי מנסה להראות הישג לקראת הבחירות לראשות העיר?

    לא אתפלא…

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    להוא שכתב על "די לסיוט הזה". חזירים זה עוד כלום. אני שמעתי על משפחה שהגיעה לחיפה לפני 90 שנה, התרבו, ונולדו להם מפלצות דוחות חסרות חמלה, שמסתובבות ממש בינינו ונראות כמו בני אדם.

  6. א

    אנחנו לא באנו לעולם כדי לעשות חיים. יש יעוד לעולם שלנו. העירייה עושה סירוס לחתולים בשביל שלא נסבול מבעיית חתולים כדי שלא יהיו מאוסים עלינו החתולים ברגע שהם יותר מידי ואחרי זה אנשים בגלל זה מתחילים לאהוב חתולים כי הם חמודים בגלל שהם עוזרים להם להימשך לאוכל. זה לא היעוד של העולם שלנו אהבת חתולים. וזה אולי בכלל אסור סירוס לפי הדת שלנו. אני כבר לא זוכר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר