השריפה בסניף ביגה בגרנד קניון (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)
השריפה בסניף ביגה בגרנד קניון (צילום: דוברות שירותי הכבאות וההצלה)

שלושה נפגעים מפיצוץ בלון גז בגרנד קניון

שלושה בני אדם נפצעו הלילה - שניים בינוני עד קשה ואחד קל - בפיצוץ של בלון גז בבית הקפה ביגה בגרנד קניון. הפיצוץ התרחש בזמן עבודות שיפוץ בסניף, והפצועים פונו לבתי חולים. בשעה 2:00 הסתיים האירוע לאחר שלוחמי האש איתרו את מקור דליפת הגז, סגרו אותו והשתלטו על הבעירה

פורסם בתאריך: 23.3.23 00:49

עדכון אחרון: 23.3.23 08:11

שלושה בני אדם נפצעו הלילה (בין רביעי לחמישי) – שניים בינוני עד קשה ואחד קל – בפיצוץ בלון גז בבית הקפה ביגה בקומה השלישית של הגרנד קניון, כך נמסר הדוברות איחוד הצלה. הפיצוץ התרחש בבית הקפה אשר סגור לשיפוצים, וזאת לאחר שפועלים שעבדו בשיפוץ המקום פגעו בצינור גז.

 

פינוי הפצועים מהגרנד קניון (צילום: דוברות איחוד הצלה)

פינוי הפצועים מהגרנד קניון (צילום: דוברות איחוד הצלה)

 

 

משירותי הכבאות וההצלה נמסר: "צוותי כיבוי מתחנת חיפה, בפיקודו של מפקד התחנה טפסר משנה סויסה יצחק, פועלים בשעה זו לכיבוי שריפה שפרצה בבית קפה בגרנד קניון. לפי עדויות, היה פיצוץ בו שנפגעו שלושה בני אדם – שניים במצב בינוני עד קשה ואחד במצב קל. הם פונו על ידי גורמי הרפואה לבתי החולים".

בשעה 2:00 הסתיים האירוע לאחר שלוחמי האש איתרו את מקור דליפת הגז, סגרו אותו והשתלטו על הבעירה.

עדכון (8:11): משירותי הכבאות וההצלה נמסר הבוקר כי חקירת האירוע העלתה שבבית הקפה נעשו עבודות של לפני איטום. אחד מהעובדים עבד עם פטישון ופגע בצינור גז שהיה מחובר לכוורת גז, ומשם פרצה השריפה. שני ספרינקלרים הופעלו ומנעו את התפשטות השריפה, נוסף על קו מים של לוחמי האש שהשגיחו על הבערה עד לכיבוי סופי.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר