החומה שקרסה בדרך יד לבנים
החומה שקרסה בדרך יד לבנים

החומה בדרך יד לבנים קרסה

החומה המפרידה בין המפלסים העליון והתחתון בדרך יד לבנים קרסה בעקבות הגשמים. לא היו נפגעים באירוע. כפי שפורסם ב"כלבו - חיפה והקריות", לפני כחודש חסמה עיריית חיפה את מדרגות הגישה בין המפלסים ומקטע של כביש בשל סכנה בטיחותית שהתגלתה בחומה

פורסם בתאריך: 12.4.23 12:05

החומה שמפרידה בין המפלס העליון למפלס התחתון בדרך יד לבנים קרסה בעקבות הגשמים העזים. מעיריית חיפה נמסר כי אין נפגעים באירוע וכי נגרם נזק מועט לרכוש. עוד נמסר כי אנשי הנהלת העירייה נמצאים במקום והוזעק קבלן לתקן את המפגע.

מימי פרץ, תושבת הרחוב: "התרעתי כבר לפני כחודש כי ידענו שהחומה תקרוס. פנינו לעירייה כמה פעמים והתרענו, אבל העירייה הזו משותקת. שמו רק גדר כדי שאנשים לא יעברו במקום ונעלמו".

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", לפני כחודש חסמה עיריית חיפה את מדרגות הגישה בין המפלס העליון ברחוב למפלס התחתון שבו ממוקמים בניינים מס' 200 ו-202, וכמו כן נחסמו החלק התחתון של המדרגות ומקטע של כביש, בשל סכנה בטיחותית שהתגלתה בחומה הגבוהה שמפרידה בין המפלסים.

 

קריסת החומה בדרך יד לבנים

קריסת החומה בדרך יד לבנים

 

 

תושבי הרחוב טענו אז כי איש לא מטפל במפגע והתלוננו כי בשל החסימה והגידור הם נאלצים לצעוד כברת דרך ארוכה כדי להגיע לבתיהם.

מעיריית חיפה נמסר אז בתגובה: "הקיר התומך נבדק בימים אלה על ידי מהנדס מבנים (קונסטרוקטור) ויועץ קרקע. עד לקבלת חוות דעת מקצועית אם נדרש חיזוק כלשהו לקיר, הוחלט לנקוט משנה זהירות ולחסום את החניות מעל ומתחת לקיר, וזאת כאמור מטעמי זהירות מונעת".

 

החומה שקרסה בדרך יד לבנים (צילום: מימי פרץ)

החומה שקרסה בדרך יד לבנים (צילום: דוברות המשטרה, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עופר "המפנה" חיפה

    עיריית חיפה היתה במלוא עוצמתה בשנות יהב ואני אומר זאת למרות שהייתי מפגין נגדו , שמשקיע בכיכרות של הכרמליסטים כל שנה שנתיים בלי שום סיבה ממוקדת אלא רק לצורכי שינוי ונראות , היום שנות קליש זה רק חרטא ואני אמרתי את זה ע6ד בימים של חוגי בית שעשתה ושם שמעתי שיש לנו עיין עם ,,, חכו נחכה שאסון אוטובוס 123 מלא בכל טוב הארץ ילחץ את הקרקע שם וימותו מספר אנשים בדרדור אז תדעו …. שמוות שווה תיקון חידוש ו—נראות

  2. מה אכפת לעירייה? רק מהשכר ומהתנאים שלהם

    מה עשתה העירייה גידרה הכל והמתינה שיקרוס ויגרום נזק. אין גבול לזלזול בתושבים. בזמן שועד העירייה עסק בהגדלת סכום תלושי השי לחג ולמסיבות הרמת כוסית עם כיבוד יקר הזניחו את החומה הזו ועוד רבות כמוה עד מצב של כשל וקריסה.
    פשוט אי אפשר לתאר איזו עירייה כושלת. אפשר היה לעשות פעילות מבוקרת להחלפת הקיר הזה.
    פשוט מביך לראות את העירייה שלנו ולהבין שפשוט לא אכפת להם מהעיר ומהתושבים כאן.

  3. גילה, הדר

    עכשיו החיפאים מתחילים להרגיש את שנות ההזנחה של יונה יהב. השקיע באירועי חוצות וצו בחוץ והזניח את העיר והדברים החשובים באמת. זה לא עזר לו והחיפאים בעטו אותו, למזלנו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר