חגיגות האליפות של אוהדי מכבי חיפה בכיכר פריז (צילום: יובל קאופמן)
חגיגות האליפות של אוהדי מכבי חיפה בכיכר פריז (צילום: יובל קאופמן)

בגלל חגיגות האליפות: הכרמלית מושבתת

אלפי אוהדים של מכבי חיפה חגגו את האליפות בכיכר פריז עם אבוקות ורימוני עשן. העשן חדר לתוך המנהרה של הכרמלית וגרם להפעלתן של כל מערכת הכיבוי, וכתוצאה מכך הוצפו הקרונות במים והמושבים נרטבו לגמרי. גורם בכרמלית: "אם יש דבר אחד חיובי מהמקרה הזה הוא שלמדנו שהמערכת אכן עובדת"

פורסם בתאריך: 16.5.23 10:10

חגיגות האליפות של אוהדי מכבי חיפה הלילה (בין שני לשלישי) בכיכר פריז בעיר התחתית גרמו לנזקים לכרמלית ולהשבתתה המיידית.

"אלפי אוהדים של מכבי שהגיעו למקום הדליקו אבוקות ורימוני עשן", מספר גורם בכרמלית ל"כלבו – חיפה והקריות", "העשן חדר בכמויות גדולות לתוך המנהרה של הכרמלית וגרם להפעלתן של כל מערכת הכיבוי. כתוצאה מכך הוצפו הקרונות במים והמושבים נרטבו לגמרי".

לדבריו, "אנחנו צריכים עכשיו לעבור ולבדוק שאין לנו נזקים גם בארונות החשמל שנרטבו ולנסות לייבש את המושבים כמה שיותר מהר. אם לא נצליח, הריפוד יקבל עובש, ובמקרה כזה הנזק יהיה כבד מאוד".

 

 

במקביל להפעלה האוטומטית של מערכת הכיבוי הופעלו גם אזעקות אצל בכירי חברת הכרמלית, שהגיעו לתחנת כיכר פריז כדי לטפל באירוע ונשארו שם עד לשעות הקטנות של הלילה. כוחות של שירותי הכבאות וההצלה הוזעקו למקום כדי לפזר את העשן הכבד שהצטבר במנהרה, והמשטרה התבקשה להשגיח שלא יודלקו שוב אבוקות ורימוני עשן.

"בגלל המצב שנוצר הוצאנו הודעה לציבור על ההשבתה הלא מתוכננת, שהפעם לא קשורה לתחזוקת הכרמלית", הוסיף הגורם, "אם יש דבר אחד חיובי מהמקרה הזה הוא שלמדנו שהמערכת אכן עובדת כפי שהיא אמורה לעבוד. זו מערכת מיוחדת שהובאה מגרמניה, ועכשיו נצטרך להשמיש אותה שוב".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר