הפלגות מנמל חיפה בחודשי החורף (צילום: MSC Cruises)
הפלגות מנמל חיפה בחודשי החורף (צילום: MSC Cruises)

בעקבות הביקוש: MSC Cruises תפעיל הפלגות מחיפה גם בחורף

החל מאוקטובר תפעיל חברת MSC Cruises הפלגות על האונייה "MSC Sinfonia", שתצא מנמל חיפה לאיטליה, ליוון ולקפריסין למשך 11 לילות במחיר התחלתי של 769 דולר לאדם. מנכ"ל MSC Cruises ישראל איל אטיאס: "אנחנו מזהים ביקושים הולכים וגוברים לקרוזים מנמל חיפה"

פורסם בתאריך: 13.6.23 14:12

חברת MSC Cruises תשיק קרוז נוסף שייצא מנמל חיפה החל מחודש אוקטובר ולמשך חודשי החורף. הפלגות החורף יתבצעו באוניית הפאר "MSC Sinfonia", שתפליג לאיטליה, ליוון ולקפריסין להפלגות של 11 לילות במחיר התחלתי של 769 דולר לאדם. עם היעדים שבהם תעגון האונייה נמנים רומא, מסינה וגנואה באיטליה, כריתים, הרקליון ורודוס ביוון ולימסול בקפריסין.

ב"MSC Sinfonia" יש 13 סיפונים ושלל אטרקציות, פעילויות ומסעדות. אפשרויות האירוח הן בחדרים עם מרפסות ועם נוף פנורמי לים הפתוח, בחדרים פנימיים, בחדרי חלון ובסוויטות. לרשות אורחי האונייה עומדים ברים, טרקלינים, מסעדות, תיאטרון, קזינו, חדר כושר פנורמי, מגרשי ספורט ומתחמי בילוי, ולילדים מחכים מועדונים לכל הגילאים, ספריי פארק עם מתקני התזת המים, מזרקות, בריכת שחייה, משחקי וידאו וסימולטורים. כמו כן יוכלו האורחים ליהנות מהופעות בידור ומוזיקה.

מנכ"ל MSC Cruises ישראל איל אטיאס: "אנחנו מזהים ביקושים הולכים וגוברים לקרוזים מנמל חיפה. לאור הביקוש הרב החלטנו להוציא הפלגות גם בחורף. אנו שמחים להציע לנוסעים הפלגות חדשות ואטרקטיביות. הנוסעים מוזמנים לצאת לחופשה של 11 לילות ליעדים מגוונים בים התיכון. הנופש הוא על בסיס פנסיון מלא עם מגוון של אפשרויות בידור, אטרקציות, מסעדות, ברים ועוד".

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר