המחאה בצומת מתם (צילום: מחאת העם חיפה)
המחאה בצומת מתם (צילום: מחאת העם חיפה)

היום: המחאה נגד המהפכה המשפטית חוזרת למתם

המחאה נגד המהפכה המשפטית חוזרת לצומת מתם לאחר ארבעה חודשים של הפסקה. ההפגנה היום היא התארגנות משותפת להייטקיסטים, למחאת העם חיפה ולמחאת הסטודנטים בטכניון. ההייטקיסטים, "בלי הייטק, כלכלת ישראל בסכנה. המהפכה המשפטית פוגעת בתעשיית ההייטק, וזוהי פגיעה חמורה בכלכלה"

פורסם בתאריך: 5.7.23 09:28

לאחר ארבעה חודשי הפסקה חוזרת המחאה נגד המהפכה המשפטית לצומת מתם היום (רביעי) בשעה 12:00. ההפגנה היום היא התארגנות משותפת להייטקיסטים, למחאת העם חיפה ולמחאת הסטודנטים בטכניון.

ב-1 במרץ התקיימה ההפגנה האחרונה נגד המהפכה בצומת מתם, שבה לראשונה נעצר מפגין חיפאי שביחד עם חבריו חסם את הכביש לתנועת כלי רכב. המפגין סירב לדרישת השוטרים במקום להתפנות מהכביש למרות הפצרותיהם, והוא נעצר לחקירה בגין הכשלת שוטר ותקיפה. מאז התקיימה בצומת מתם הפגנה נוספת – של תומכי הרפורמה המשפטית שגם הם חסמו את הצומת, אך זה היה בשעת ערב, והמשטרה נערכה במקום מבעוד מועד וחסמה את האזור לתנועת רכבים.

 

 

לדברי ההייטקיסטים, "בלי הייטק, כלכלת ישראל בסכנה. המהפכה המשפטית פוגעת בתעשיית ההייטק, וזוהי פגיעה חמורה בכלכלת ישראל". ההייטקיסטים קוראים להצטרף למאבקם כי "כל אחד ואחד מאיתנו יושפע. גורמי המקצוע מזהירים את הממשלה כבר חודשים מפני פגיעה קריטית בכלכלת ישראל, אבל אין מי שיקשיב".

הסטודנטים בטכניון שיצטרפו למחאה אומרים: "אנחנו מגיעים להזכיר לסטודנטים ולבוגרים – אנחנו לא מוכנים שהשנים שהשקענו בתואר יירדו לטמיון רק כי אדריכלי ההפיכה החליטו שהשררה חשובה מהעתיד שלנו. בלי דמוקרטיה נצא מהתואר לשוק עבודה מרוסק, שבו אין משרות כי ענף ההייטק מדמם. לא ניתן".

מהמשטרה עדיין לא התקבלו הנחיות לגבי היערכותה להפגנה.

 

מחאת הסטודנטים בטכניון (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק מחאת הסטודנטים בטכניון)

מחאת הסטודנטים בטכניון (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק מחאת הסטודנטים בטכניון)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם ידרסו אתכם לא נזיל דמעה. נמאסתם כבר

  2. לתת קנסות על הפגנות ללא אישור

    למה לא לחייב את העצורים לשלם קנסות על שיטור ומעצר? לתת 10 אלף שקל קנסות.
    הציבור משלם המיסים לא צריך לממן את הטרלול הזה שמעסיק שוטרים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר