הצעת הנישואים של אלון קרמר להדר קושניר בסנטרל פארק בניו יורק
הצעת הנישואים של אלון קרמר להדר קושניר בסנטרל פארק בניו יורק

הצעת הנישואים המרגשת של הנציג החיפאי ב-NFL

אלון קרמר, הישראלי היחיד בהנהלת ליגת הפוטבול האמריקאי, הכיר בט"ו באב לפני שנה את הדר קושניר, סטודנטית לרפואה. בשבוע שעבר, אחרי זוגיות טרנסאטלנטית, כרע קרמר ברך על גשר בסנטרל פארק בניו יורק ושאל אותה אם היא תינשא לו. "הדר היתה בהלם מוחלט", הוא מספר, "וצעקה שלוש פעמים 'כן! כן! כן!'"

פורסם בתאריך: 25.7.23 09:32

החיפאי אלון קרמר הוא הישראלי היחיד בהנהלת ליגת הפוטבול האמריקאי – NFL. קרמר משמש מנהל בכיר במחלקת דטה אנאליטיקס של מינהלת הליגה ותומך בכל 32 קבוצות הפוטבול בתחומי תמחור ומכירת כרטיסים וגיוס חסויות מספונסרים.

בט"ו באב לפני שנה הכיר קרמר את הדר קושניר, סטודנטית לרפואה מראשון לציון שמסיימת השנה את לימודיה, דרך יוזמת מאצ'-מייקינג של מיה ורטהיימר בחשבון האינסטגרם שלה. במשך כחודש ניהלו השניים היכרות טרנסאטלנטית, עד שהגיע הזמן לביקור מולדת. עם נחיתתו נרשם הדייט הראשון שלהם, כאשר קושניר באה לאסוף אותו מנתב"ג והסיעה אותו אל בית הוריו בחיפה.

בשבוע שעבר, על גשר בסנטרל פארק בניו יורק, הפתיע קרמר את קושניר כשכרע ברך ושאל אותה את השאלה המתבקשת: האם תינשאי לי? היא השיבה: "איי דו".

קרמר: "בדייט הראשון, אחרי שהיא הסיעה אותי לחיפה ונסעה לבד בחושך את כל הדרך חזרה לראשון לציון, כבר אז הבנתי שמדובר בבחורה מדהימה ויוצאת דופן. בשנה האחרונה היינו בקשר לונג דיסטנס על קו ישראל-ניו יורק, כאשר בכל פעם אחד הגיע לבקר את השנייה. טיילנו בכל ארצות הברית – לאס וגאס, ניו אורלינס ואפילו פורטו ריקו. גם טסנו למשחק הסופרבול שנערך באריזונה".

 

 

בביקור האחרון של קושניר בארצות הברית החליט קרמר שזה הרגע המתאים, ושיתף את אמה בתכנון. "אל הביקור האחרון של הדר בניו יורק הצטרפה גם אמה", הוא מספר, "לפני שבוע החלטתי להפתיע אותה עם הצעת נישואים מרגשת על גשר יפיפה בסנטרל פארק. הדר ואמא שלה טיילו בפארק, והתכנון היה שהן יגיעו לגשר. חיכיתי לה שם עם השכן שלי אסף, שהוא נגן סקסופון מחונן, ועם עוד כמה חברים. כשהן הגיעו לגשר, אסף ניגן את השיר האהוב על הדר – 'Just the two of us', אמרתי להדר שהיא האחת שלי ושהיא עושה אותי מאושר, כרעתי ברך, שלפתי טבעת יהלום, ושאלתי אותה אם היא תינשא לי. הדר היתה בהלם מוחלט וצעקה שלוש פעמים 'כן! כן! כן!'".

כעת נראה שהמרחק, שלא הפריע לאהבה לנצח, כבר לא יהווה בעיה. "האמת היא שאחרי תשע שנים חלומיות בארצות הברית חשוב לי מאוד לחזור אל חיק המשפחה", מסכם קרמר, "אני מתגעגע לישראל, לחיפה, לחוף הים ולחברים. אני רוצה לחזור עם הידע ועם הניסיון שצברתי במהלך לימודיי באוניברסיטת הרווארד ובעבודה ב-NFL, להטמיע את הידע שלי ולקחת את תעשיית הספורט הישראלית קדימה. אני מאמין שבעתיד הקרוב אחזור לישראל. במיוחד ברגעי משבר בישראל, כציוני גאה, חשוב לי לחזור, להקים משפחה בארץ ולחזק את המדינה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר