אוניות קרוז בנמל חיפה (צילום: ורהפטיג וניציאן)
אוניות קרוז בנמל חיפה (צילום: ורהפטיג וניציאן)

חיפה נבחרה לאחד משלושת יעדי הקרוזים המצטיינים בעולם

רשימת הפינאליסטים ב-‏Seatrade Cruise Awards - התחרות היוקרתית בעולם בתעשיית הקרוזים - פורסמה בלונדון, ובקטגוריה היוקרתית מכולן - יעד הקרוזים של השנה - נבחרה חיפה כאחד משלושה היעדים המובילים בעולם לשנת 2023. הזוכה יוכרז בטקס שיתקיים בהמבורג, גרמניה, בתחילת ספטמבר

פורסם בתאריך: 8.8.23 16:33

בלונדון פורסמה היום (שלישי) רשימת הפינאליסטים ב-‏Seatrade Cruise Awards – התחרות היוקרתית בעולם בתעשיית הקרוזים. בקטגוריה היוקרתית בתחרות – יעד הקרוזים של השנה (Destination of the Year) – בחר חבר השופטים בחיפה כאחד משלושה היעדים המובילים בעולם לשנת 2023. הזוכה יוכרז בטקס שיתקיים בהמבורג, גרמניה, בתחילת ספטמבר, כאשר על המקום הראשון לצד חיפה מתמודדות המבורג וערב הסעודית.

המועמדות לפרס הוגשה על ידי נמל חיפה שמייצג את העיר ואת מדינת ישראל בתעשיית הקרוזים. מהנמל נמסר כי חיפה עברה מהפיכה של ממש כיעד קרוזים בשנים 2022 ו-2023, וכעת היא אחד מהיעדים הצומחים בעולם בתחום הקרוזים. עוד נמסר כי הנמל רשם עלייה של מאות אחוזים במספר הנוסעים והתיירים שפוקדים אותו ביחס לשנים 2018 ו-2019 – מכ-28,000 תיירים ב-2018 לכ-250,000 תיירים ב-2023. עלייה משמעותית נרשמה גם במספר הנוסעים שעלו על הפלגות שיוצאות מנמל חיפה – מ-51,000 נוסעים ב-2018 לכ-215,000 נוסעים ב-2023. בסך הכל יגיעו לחיפה השנה כ-235 אוניות מ-31 חברות קרוזים שונות, שעשר מהן הכריזו על נמל חיפה כנמל הבית שלהן השנה.

 

 

עם הזוכים בפרס היוקרתי בקטגוריית יעד השנה בשנים האחרונות נמנים דובאי (2018), הים הבלטי (2019), ברבדוס (2020), סאות'המפטון (2021) ודרום איטליה (2022).

מנכ״ל נמל חיפה אודי שרון: "זה כבוד גדול לנמל חיפה, לעיר חיפה ולמדינת ישראל. מאות אלפי הנוסעים והתיירים שזוכים להיכנס לחיפה דרך הים תורמים תרומה כלכלית אדירה למדינה. העובדה שנמל חיפה מייצג את העיר ואת ישראל מדגישה את המאמצים ואת ההשקעה של הנמל לקידום התיירות לישראל בכלל ולחיפה בפרט. כולי תקווה שההכרה העולמית בחיפה כאחד משלושת יעדי הקרוזים של השנה בעולם תעודד גורמים נוספים בישראל לאמץ לחיקם את תעשיית הקרוזים, שרק עושה את צעדיה הראשונים למימוש הפוטנציאל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כל כך מצויין - זו פארודיה?

    בלי מסוף נוסעים כשזורקים לך את המזוודות על הרציף…
    כמה משלמים בנמל חיפה על השטות השיווקית הזו? כי כולנו יודעים את המצב העגום שם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר