התור לתרומת דם בתחנת מד"א בקרית אליעזר (צילום: דורון ויינברג)
התור לתרומת דם בתחנת מד"א בקרית אליעזר (צילום: דורון ויינברג)

מאות חיפאים נענו לקריאת מד"א והגיעו לתרום דם

הישראלי היפה: תורי ענק משתרכים מהשעה 10:30 בבוקר מחוץ לתחנת מד"א בקרית אליעזר, לאחר שמאות חיפאים נענו לקריאות לתרום דם. מנהל בית הספר טשרניחובסקי דורון וינברג שהגיע לתרום: "לראות את מאות האנשים בתור מעלה את המורל"

פורסם בתאריך: 7.10.23 16:11

מאות חיפאים נענו לקריאה של מד"א ועומדים כעת בתור מחוץ לתחנת מגן דוד אדום ברחוב יצחק שדה 10 בקרית אליעזר על מנת לתרום דם.

התחנה נפתחה לתרומות דם בשעה 10:30 בבוקר, ומאז השתרכו במקום תורים ארוכים של חיפאים. במד"א קוראים לתושבים, במיוחד לבעלי סוג דם O ולבעלי דם מסוגי A או B מינוס, להגיע ולמלא את בנק הדם. התחנה תישאר פתוחה 24 שעות.

גם מנהל בית הספר טשרניחובסקי דורון וינברג נענה לקריאה והגיע לתחנה, אך לא הצליח לתרום והתבקש לחזור שוב לקראת לילה. "התור היה עצום", הוא מספר, "לא ראיתי דבר כזה מעולם. הנחו אותנו לחזור שוב בערב או בלילה. ביחד עם האכזבה על כך שלא הצלחתי לתרום דם, לראות את מאות האנשים בתור מעלה את המורל. זה כל כך חשוב שניתן ביום קשה כזה קצת להתעודד, וגם להעלות את המודעות ולהגיד כל הכבוד להמונים שהגיעו. אנחנו צריכים לעשות את מה אנחנו יכולים, גם פה בחיפה, כל אחד לפי יכולתו. צריך להתרכז בזה, פחות ויכוחים, פחות לזכור למי הצבעתם בבחירות האחרונות ואיפה להפגין. אני מתכוון לרדת לשם שוב, ביחד עם הבן שלי וחברים, בשעת ערב מאוחרת. כוחנו באחדותנו".

בתוך כך, מנהל מתנ"ס רמת אלון ניר רמתי פנה למנהל בנק הדם של מד"א והציע לו לפתוח את המתנ"ס לנקודת התרמה בשל העומס הרב בתחנת מד"א. אם המתנ"ס ייפתח בשעות הקרובות תצא על כך הודעה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר