השמדת עמדת התצפית של חזבאללה (צילום: חדשות ישראל בטלגרם)
השמדת עמדת התצפית של חזבאללה (צילום: חדשות ישראל בטלגרם)

תושבי גבול הצפון הונחו לשהות במקלטים

זמן קצר לאחר חיסול חוליית המחבלים שחדרה מלבנון, חדירה נוספת של מחבלים - שוב באזור יערה בגליל המערבי - בחסות ירי של פצצות מרגמה. הדי פיצוצים של תקיפות התגובה של צה"ל נשמעים היטב באזור הגבול. שבעה חיילים נפצעו במהלך חילופי ירי, אחד מהם באורח אנוש

פורסם בתאריך: 9.10.23 16:37

חדירה נוספת של מחבלים מלבנון – שוב באזור יערה בגליל המערבי – בחסות ירי של פצצות מרגמה. חילופי אש מתנהלים באזור, וחיילי צה"ל מנהלים מרדף אחר חוליית המחבלים. הדי פיצוצים של תקיפות התגובה של צה"ל נשמעים היטב באזור הגבול. מטוסי חיל האוויר מפציצים כעת בלבנון והשמידו עמדות תצפית של חזבאללה. שבעה חיילים נפצעו במהלך חילופי הירי, אחד מהם באורח אנוש.

פיקוד העורף הורה לתושבים להיכנס למקלטים ומסר: "בעקבות מתקפה רַחבת היקף, על תושבי היישובים אביבים, אדמית, ברעם, ג׳ורדיח, א-נוואקיר, דוב"ב, דישון, דפנה, זרעית, חניתה, טוליפ, יובל, יפתח, יראון, מטולה, מלכיה, מנרה, מעיין ברוך, מרגליות, משגב עם, מתת, נטועה, ע'ג'ר, עראמשה, ראש הנקרה, שומרה, שלומי ושתולה להיכנס לממ"ד, לממ"ק או למקלט ולשהות בו עד להודעה חדשה".

 

 

לפני זמן קצר, בעקבות זיהוי של ארבעה חמושים, תושבי היישובים צמודי הגדר – עראמשה, אדמית ויערה – קיבלו הנחיה להסתגר בבתיהם. כוחות רבים הוזעקו למקום, וצה"ל חתר למגע עם המחבלים. מחבל אחד התחרט וחזר ללבנון, שניים אחרים חוסלו ואחד נפצע בתום קרב יריות. שלושה חיילי צה"ל נפצעו באורח קל-קשה ופונו לקריה הרפואית רמב"ם.

 

גבול הצפון מתחמם (צילום: שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים)

גבול הצפון מתחמם (צילום: חדשות ישראל בטלגרם)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר