"הטיל" מוצג בקפה פאזל (צילום: תדהר טויכר)
"הטיל" מוצג בקפה פאזל (צילום: תדהר טויכר)

הטיל שהקפיץ את המשטרה לבית הקפה במסדה

לפני שנים הציב תדהר טויכר, בעל בית הקפה פאזל ברחוב מסדה, בחצר העסק דגם של טיל מפח ששימש אותו במצעדי הגאווה. אתמול הגיעו פקח עירוני ושוטר למקום והסבירו לטויכר שהתקבלו שלוש תלונות על הטיל. טויכר: "זה בסך הכל טיל של הומואים שרוקדים על משאיות במצעד הגאווה, והם כידוע יותר מסוכנים מהחמאס"

פורסם בתאריך: 22.11.23 16:31

האם המשטרה חשדה שטיל נחת בחיפה ברחוב מסדה? כבר לפני שנים הציב תדהר טויכר, בעל בית הקפה פאזל ברחוב מסדה, בחצר העסק דגם של טיל ששימש אותו במצעד הגאווה החיפאי. הטיל הפך ברבות השנים לאטרקציה מוכרת במצעד, ובהמשך גם בקרב באי בית הקפה.

אלא שכנראה הטיל שעשוי מפח עורר את חשדם של העוברים ושבים. אתמול (שלישי) בלילה הגיעו פקח עירוני ושוטר למקום והסבירו לטויכר שסיבת הגעתם היא שלוש תלונות שהתקבלו על הטיל ועל כתובות בערבית. לדבריו של טויכר, השניים פתחו תיק אירוע.

 

 

טויכר: ״זה לא מצחיק. חשבתי שלקוחות עובדים עלי עם מצלמה נסתרת או משהו כזה. חודש וחצי עברו מאז השבת השחורה, ואנחנו כולנו בסטרס ובטראומה לאומית, מנסים לשמור על אי של שפיות בחיפה ועל העסקים במסדה פתוחים בפרופיל נמוך. לצערי, יש בעלי עסקים שחוששים לתלות דגלי ישראל בטענה שהם לא רוצים לעורר פרובוקציות ושלא נהיה הניצוץ שיגרום ל'שומר חומות 2'. זה בסך הכל טיל של הומואים שרוקדים בפריצות על משאיות במצעד הגאווה, והם כידוע יותר מסוכנים מהחמאס. עם ישראל חי, אנחנו ננצח".

מדוברות המשטרה נמסר: "היתה תלונה כזו. חשבו שזה טיל, הגיעה ניידת וראתה שזו חתיכת פח ושזה שום דבר, ונסגר האירוע".

 

"הטיל" במצעד הגאווה (צילום: ארכיון פרטי)

"הטיל" במצעד הגאווה (צילום: ארכיון פרטי)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בעיקר מטונף שם

    בית הקפה מוזנח ומלוכלך.
    באתי עם תייר להט"ב שרצה לתמוך בעסקים בהעלות להט"ב ראה את ההזנחה שם אמר בוא נלך לאחד השני בהמשך הרחוב

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר