המחבל וסים אבו אל-היג'א
המחבל וסים אבו אל-היג'א

המחבל: וסים אבו אל-היג'א – ערבי ישראלי מטמרה

וסים אבו אל-היג'א, ערבי ישראלי תושב טמרה, הוא המחבל שביצע הבוקר את פיגוע הדריסה סמוך לכניסה לבה"ד חיל הים בבת גלים. אבו אל-היג'א הגיע ברכבו סמוך לבסיס, התנגש בחומה, יצא מהמכונית עם גרזן - ונורה למוות על ידי קצין צה"ל

פורסם בתאריך: 29.1.24 15:32

המחבל שנוטרל הבוקר (שני) לאחר שביצע את פיגוע הדריסה בכניסה לבה"ד חיל הים הוא וסים אבו אל-היג'א, בן 27, ערבי ישראלי תושב טמרה שבגליל התחתון.

בסביבות השעה 10:30 הגיע המחבל ברכבו סמוך לכניסה לבה"ד חיל הים בבת גלים, התנגש בחומה, יצא מהמכונית עם גרזן – ונורה למוות על ידי קצין צה"ל שהיה במקום. צעיר כבן 20 נפצע קשה כתוצאה מהדריסה והובהל אל חדר ההלם בקריה הרפואית רמב"ם.

מהמשטרה נמסר: "היום בשעה 10:30 התקבל במוקד המשטרה דיווח על חשד לפיגוע. לשוטרי תחנת חיפה שהגיעו למקום התברר כי רכב מסוג מאזדה פגע בהולך רגל (חייל צה"ל), ולאחר מכן יצא מהרכב ורץ עם גרזן לכיוון שער הבסיס. חייל שעמד בשער נטרל את המחבל. לאחר חקירה התברר כי המחבל הוא ואסים אבו אל היג'א, תושב טמרה. ברישום המשטרתי יש למחבל תיק בגין הסעת שוהים בלתי חוקיים".

 

המחבל הירוי בבת גלים (צילום: עמרי דץ)

המחבל הירוי בבת גלים (צילום: עמרי דץ)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ימח שמם

    בטלו לכל משפחתו ביטוח לאומי
    זה העונש הכי טוב על החמאס האלה

  2. בונגו

    משה – המפלגים הגדולים בארץ הם יאיר לפיד ובכירי המחאה. הם פירקו אותנו לגזרים. וכתוצאה מהפילוג שלהם, אתה משווה יהודים לחמאסניקים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר