חניות צבועות בכחול-לבן ברחוב מסדה
חניות צבועות בכחול-לבן ברחוב מסדה

העירייה צבעה בכחול-לבן את החניות במסדה ובהלל

בעיריית חיפה אומרים שסימון המדרכות כחניה בתשלום נעשה לבקשת התושבים, אך אלה טוענים כי העירייה לא יידעה אותם על כך שהאכיפה טרם החלה וחלקם שילם עבור החניה ללא צורך

פורסם בתאריך: 10.11.17 07:29

העירייה סימנה השבוע את החניה ברחובות הלל ומסדה כחניה בתשלום (כחול-לבן) בצד הדרומי של כל אחד משני הרחובות.

עד לשינוי זה היתה המדרכה בחזית הבניינים ברחובות אלה משני צדדיהם בצבע אפור, שמשמעותו היא חניה בחינם לכל מי שמקדים ותופס את מקומות החניה. משמעות השינוי היא מתן אפשרות לתושבי השכונה להמשיך להחנות את רכביהם בחינם בצד הדרומי של שני הרחובות בהתאם לתו חניה אזורי שיונפק להם, בזמן שהמבקרים יתחרו על מקומות החניה הפנויים בצד הצפוני של הרחובות שבו נותר הסימון בצבע אפור. גם ברחוב טבריה המתחבר לרחוב מסדה סימנה השבוע העירייה את המדרכות בכחול-לבן.

 

מדרכות רחוב מסדה בכחול-לבן

מדרכות רחוב מסדה בכחול-לבן

 

 

מדוברות העירייה נמסר בתגובה: "החניה הוסדרה לבקשת תושבי המקום שסובלים ממצוקת חניה קשה. לא ניתן להוסיף כיום מקומות חניה בשכונות המגורים הוותיקות שנבנו לפני עשרות שנים, ולכן מסדירה העירייה את החניה במקומות שבהם קיימים שימושים מעורבים של מסחר ועסקים, וזאת באופן המאפשר חניה חופשית בחינם לדיירי הרחוב וחניה מוגבלת בזמן (בתשלום) למבקרים. יש לציין כי בשכונת הדר קיים מערך תחבורה ציבורי איכותי, הכולל מוניות שירות, מטרונית שנעה בתדירות גבוהה ברחבי השכונה וקווי אוטובוס רבים. כמו כן מצויים בשכונה חניונים רבים העומדים לרשות ציבור המבקרים במקום. העירייה תודיע לציבור הרחב על מועד כניסת הסדרי החניה לתוקף ותחילת האכיפה".

למרות דבריה של העירייה, תושבים משלושת הרחובות ומבקרים שפוקדים אותם מתלוננים על כך שהעירייה לא יידעה אותם כי האכיפה עדיין לא החלה ולכן הם סברו שעליהם להפעיל אפליקציות חניה ושילמו עבור החניה למרות שהם עדיין לא מחויבים לכך.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר