שכונת קרית אליעזר
שכונת קרית אליעזר

עיריית חיפה החלה בטיפול מתיחת פנים לשכונות

קרית אליעזר היא השכונה הראשונה המטופלת במסגרת מבצע מקיף שהעירייה הצמידה לו את הסיסמה "לא יוצאים משם עד שהכל פיקס". המבצע יכלול גיזום, גינון, צביעת מתקני משחקים, תיקון מהמורות, ניקיון ועוד

פורסם בתאריך: 5.3.18 08:05

עיריית חיפה החלה אתמול (ראשון) בקרית אליעזר מבצע שאותו היא מכנה "עושים שכונה", ואליו הוצמד הסלוגן "לא יוצאים משם עד שהכל פיקס". בעירייה מציינים שבכוונתם ליישם את המבצע בכל חיפה, כאשר השכונות הבאות שיזכו לטיפול הן רוממה הישנה ורוממה החדשה.

כחלק מהפעילות יצאו אתמול בבוקר לקרית אליעזר עשרות עובדים מיחידות מינהל התפעול ופיתוח התשתיות אשר עוסקות בגנים, בדרכים, בתאורה, בתברואה, בניקוז, ובביטחון כדי לטפל במפגעים שבשכונה. העבודות שיבוצעו בשכונות העיר במסגרת המבצע אמורות לכלול גיזום, גינון, צביעת מתקני משחקים, מעברי חציה, מעקות וספסלים, תיקון מהמורות בכביש ותמרורים שנשברו, פינוי עצים שנפלו וניקיון ליד מוסדות חינוך בדגש על גני ילדים ובתי ספר.

במינהל התפעול ופיתוח התשתיות מציינים כי ניתן לפנות לעובדים בשטח ולהסב את תשומת לבם למפגעים שונים וכי המינהל עומד בקשר עם המוקד העירוני 106 ומקבל גם מהם את הדרישות לטיפול.

ראש מינהל התפעול ופיתוח התשתיות בעירייה דוד לוריא: "במסגרת תוכנית העבודה שלנו רצינו לרכז מאמץ בכל פעם בשכונה אחרת, וזאת מעבר לפעילות השוטפת שאנחנו עושים מדי יום. הבוקר באנו עם כל הצוותים לקרית אליעזר, ואנחנו מטפלים בכל מה שצריך כדי להעמיד את השכונה על הרגליים".

הסלוגן "לא יוצאים משם עד שהכל פיקס" הוא לא יומרני מדי?

"ברור שלא נצליח לעשות את הכל, אבל נצליח לעשות הרבה. נכנסנו לשכונה מוקדם בבוקר מתוך כוונה לנסות ולסיים את כל מה שאפשר במהלך היום, ואם נשארו עוד דברים נגיע גם היום (שני). אנחנו נבצע הכל – גם נטפל באבנים משתלבות וגם נבצע תיקוני אספלט בכבישים ובמדרכות".

 

 

האם טיפול בתשתיות כמו ריבוד כבישים נכלל במבצע?

"לא, למרות שעבודות ריבוד כביש כבר מתבצעות ברחוב יואב בקרית אליעזר. העבודות היו אמורות להתחיל במועד מאוחר יותר, אבל הקדמנו אותן לשבוע הזה כחלק מהמאמץ שלנו בשכונה".

איך קבעתם את סדר העדיפויות?

"בשלב הראשון עשינו סיורים מקדימים בשכונה וריכזנו את כל הדברים הנדרשים לתיקון וטיפול, ובשלב השני החלטנו על סדרי עדיפויות. לפני כן הפצנו פלאייר לתושבים וסיפרנו מה הולך לקרות בשכונה. במובן מסוים זה סוג של עזרה ראשונה, כאשר המטרה הסופית היא לשפר את המראה של השכונה".

לגבי האפשרות שהתושבים יעדכנו את העובדים בשטח על מפגעים שאינם ברשימת העירייה רומר לוריא: "זה יהיה מצוין ויעזור לנו, אבל לא בטוח שנצליח לטפל בכל הדברים במקום. מה שכן, זה ייכנס לרשימת העבודות שבהן נטפל בהמשך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שייסימו קודם את מרכז הכרמל ההפוך יותר משנה

  2. עינב

    חחחח צבעו גדרות , והסתובבו סביב עצמם בקיצור כלום.

  3. שי

    עבודה בעניים כלום לא נעשה בשכונה השכונה עדיין מסכנה ומוזנחת

  4. אורן

    הגיע הזמן שיעשו משהו בשכונה, נקווה הפעם באמת נראה שינוי אמיתי.
    רעיון גאוני שאפשר לאמץ הוא הקמת גינות על הגגות של הבניינים וגגות של בניינים ציבוריים. כך נרוויח עוד ירוק וטיפוח המראה של השכונה. הנה כתבה שמצאתי על הנושא https://www.tovtoda.co.il/Article.aspx?id=519

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר