שר החינוך נפתלי בנט (צילום: שושן מנולה)
שר החינוך נפתלי בנט (צילום: שושן מנולה)

בנט יפתח את כנס חיפה השני למנהיגות

שר החינוך יישא את נאום הפתיחה בכנס שיעמוד השנה בסימן 70 שנה למדינה. הכנס ייערך בשבוע הבא ומטרותיו הן להשביח את איכות המנהיגות בישראל ולהעלות לסדר היום הציבורי דיון במנהיגות העתיד של המדינה

פורסם בתאריך: 5.3.18 17:42

שר החינוך נפתלי בנט יישא את נאום הפתיחה בכנס חיפה השני למנהיגות שיעמוד השנה בסימן 70 שנה למדינה. הכנס ייערך באודיטוריום במשך יומיים – שני ושלישי הבאים, 12 ו-13 במרץ – ומטרותיו הן להשביח את איכות המנהיגות בישראל ולהעלות לסדר היום הציבורי דיון מעמיק במנהיגות העתיד של המדינה בתחומים שונים.

את הכנס ינחה העיתונאי עמית סגל, ומלבד בנט ינאמו בו גם ראש העיר יונה יהב, חתן פרס נובל לכימיה לשנת 2004 פרופ' אהרון צ'חנובר ואלוף (במיל') אבי מזרחי המשמש יו"ר עמותת בוגרי הפנימיות הצבאיות בחיפה ובתל אביב. יו"ר המכון למנהיגות תא"ל (במיל') גל הירש ירצה בנושא "מנהיגות מדעית פוליטית ודתית – הילכו הללו ביחד".

 

 

בהמשך יתקיים פאנל מומחים בנושא חינוך ויזמות בהשתתפותם של נשיא אוניברסיטת חיפה פרופ' רון רובין, ראש החוג לנוירוביולוגיה באוניברסיטת חיפה פרופ' מונא מארון, מנהל גימנסיה הרצליה פרופ' זאב דגני וסגנית יו"ר המועצה להשכלה גבוהה ד"ר רבקה ודמני.

ביומו השני של הכנס יוענקו מלגות ל-14 תלמידים מצטיינים בתחום החברתי ולשלושה ארגונים מצטיינים בתרומתם לחברה האזרחית. בסיום הכנס יושק מועדון הפנימיון שיהווה למעשה את כנס הנטוורקינג הראשון של עמותת בוגרי הפנימיות הצבאיות בהשתתפותו של איש העסקים ד"ר יוסי ורדי.

יהב: "חיפה היא מודל למנהיגות ולאחריות לאומית. בשנים האחרונות נדרשנו להתמודד עם אתגרים לאומיים בתחום הביטחון הלאומי. זה קרה באירועי השריפות הגדולות בכרמל ובמאבקנו לסגירת מיכל האמוניה. אנחנו גאים בעובדה שחיפה הפכה לבית לכנס הלאומי בתחום המנהיגות".

 

יונה יהב בכנס חיפה למנהיגות בשנה שעברה (צילום: ראובן כהן)

יונה יהב בכנס חיפה למנהיגות בשנה שעברה (צילום: ראובן כהן)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר