דגל הגאווה על המדרכה ליד קפה פאזל (צילום: תדהר טויכר)
דגל הגאווה על המדרכה ליד קפה פאזל (צילום: תדהר טויכר)

מי תלש את דגל הגאווה של קפה פאזל? (וידאו)

שבוע בלבד לאחר מצעד הגאווה ה-13 של חיפה תלש אלמוני את דגל הגאווה של קפה פאזל ברחוב מסדה בהדר ובעט בו. בדגל משולבים דגל הגאווה ודגל ישראל. שוטרים הוזעקו למקום

פורסם בתאריך: 30.6.18 20:26

אמש (בלילה בין שישי לשבת), שבוע בלבד לאחר מצעד הגאווה ה-13 של חיפה, השחית אלמוני את דגל הגאווה של קפה פאזל ברחוב מסדה בהדר. הדגל, שבו משולבים דגל הגאווה ודגל ישראל, מונף דרך קבע בבית הקפה שנחשב למעוזה של הקהילה הגאה בחיפה.

לפי סרטונים ממצלמות האבטחה אשר מוצבות במקום, ביום שישי אחר חצות, בזמן שהבעלים תדהר טויכר עוד היה בבית הקפה, חלף אלמוני על המדרכה ליד קפה פאזל ותלש את הדגל. כעבור זמן קצר הוא עבר שם שוב ובעט בדגל. טויכר מיהר להזעיק את המשטרה, וזו הגיע למקום וערכה תשאולים.

 

 

 

 

טויכר: "זה לא סתם דגל גאווה אלא כזה שמשולב בו גם דגל ישראל. הבחור עבר ותלש את הדגל מול הפרצוף שלי. התקשרתי להזמין את המשטרה, ובזמן השיחה חזר הבחור ובעט בדגל. לא הגשתי תלונה כי הסיכוי שייצא מזה משהו הוא אפסי, וגם אם ימצאו אותו התיק ייסגר מחוסר עניין לציבור. הראיתי לשוטרים את הסרטונים ממצלמות האבטחה והם הסתובבו בשכונה כדי לחפש את האיש"

לדבריו של טויכר, "צריך להתעקש שיהיו פה ברחוב הרבה דגלי גאווה ודגלי ישראל. לדעתי, השחתת דגל ישראל היא עבירה פלילית. אחרי שהמצעדים מסתיימים ומקפלים את הדגלים, מי שנשארים בשטח הם התושבים ובעלי העסקים, ואז מגלים שלא הכל ורוד, גם לא ברחובות הלל ומסדה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נו מי תלש באמת??

    ערבים, נו מי?
    אתם לא רוצים להגיד את זה, מהפחד? מהנימוס?
    תגידו את האמת כבר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר