הפועלים משליכים פסולת מהגג
הפועלים משליכים פסולת מהגג

פועלים השליכו פסולת מהגג וסיכנו תושבים (וידאו)

פועלים השליכו קולטי שמש סולריים, משטחי עץ וזכוכיות מגג בניין בשכונת הדר בחיפה. עדת ראייה דיווחה למוקד העירייה, שם הבטיחו לשלוח פקח. הזכוכיות נשארו על המדרכה גם בתום העבודה, ולדברי עדת הראייה הן המשיכו לסכן ילדים ובעלי חיים

פורסם בתאריך: 6.7.18 11:44

תושבת הדר תיעדה אתמול (חמישי) פועלים משליכים פסולת בניין מגג בשכונה. בסרטון הווידאו שהגיע לידי "כלבו – חיפה והצפון" נראים הפועלים זורקים מהגג קולטי שמש סולריים באופן שעלול לסכן את העוברים והשבים. לדברי עדת הראייה, הם השליכו גם משטחי עץ, שקיות גדולות וזכוכיות.

 

 

 

התושבת דיווחה למוקד עיריית חיפה על התנהלות העובדים, ובמוקד הבטיחו לשלוח פקח. כעבור שעה, כשחזרה התושבת למקום, היא ראתה על המדרכה את הקרשים והזכוכיות שנשארו.

"למרות שהעובדים טאטאו את הלכלוך, עדיין נשארו שם זכוכיות", היא אומרת, "בחופש הגדול עוברים שם המון ילדים בסנדלים ובכפכפים, ומסוכן לעבור שם גם עם כלב כי הוא עלול להיפצע. עדיין לא קיבלתי הודעה מהעירייה שהפנייה אכן טופלה ואני לא יודעת אם הפקח הגיע".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חיפאי מאוכזב

    ההבדל בין ישראל לחו"ל הפיקוח הכללי יכול לעבור ליד הפועלים העבריינים ולא לעשות להם דוח על השלכת הפסולת בדרך לא חוקית אשר מסקנת את חיי בן אדם רק אשר מתלוננים הם מגיעים ובדרך כלל הפקחים אומרים מי התלונן וזה מתכון למריבה עם המתלונן בוח"ל זה התפקיד של העירייה לאכוף את העבירות של העבריינים אם בכלל יש דבר כזה בחו"ל כי יש תמונות להם תרבות מה שאין בישראל… כל העיריות בארץ מושחתת לא מקצועיות עם פקחים תת רמה .אני בקרוב עוזב את הארץ המושתת לתמיד אין מה לתקן את התרבות הרקובה בישראל בכל נושא. באי ולא להתראות חיפאי מאוכזב מהכל

  2. עבד

    לא מבין מה הבעיה?! שניים זורקים מלמעלה ואחד למטה מטאטא את מה שמתפזר ומוודא שהפעולה לא תסכן אף אחד! איזה משועממים!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר