אלירן אלקיים (צילום מתוך דף הפייסבוק של אלירן אלקיים)

לאן נעלם אלירן אלקיים?

יום בהיר אחד סגר אלירן אלקיים את שלוש מסעדותיו - בשרלה במרכז קסטרא, זוזה מאמה בקניון חוצות המפרץ וג'ק-לין ברחוב אח"י אילת - ומאז הוא לא עונה לטלפונים ולהודעות. מנכ"ל חוצות המפרץ חיים חורש: "הוא לא הודיע מראש על הסגירה, הוא הפתיע את כולם"

פורסם בתאריך: 10.7.19 08:05

הלם בענף המסעדנות בחיפה: כדורגלן העבר והמסעדן בהווה אלירן אלקיים סגר את מסעדותיו ללא כל התרעה מוקדמת, והוא לא עונה לטלפונים ולהודעות.

השמועה על סגירתן החלה לצבור תאוצה אתמול (שלישי) למרות שכבר בסוף השבוע שעבר לקוחות קבועים שהגיעו למסעדותיו של אלקיים מצאו אותן סגורות, וכאלה שהיו מעוניינים להזמין בהן מקומות לא זכו למענה טלפוני. גם ניסיונותיהם של משכירי הנכסים שבהם שוכנות המסעדות אשר ניסו ליצור עמו קשר לא נענו על ידו.

אלקיים, לשעבר כדורגלן מכבי חיפה והפועל חיפה, עבר לענף המסעדנות לאחר פרישתו ממשחק פעיל. בשנת 2006 הוא פתח עם שותפו שי אראל את מסעדת הבשרים בשרלה במרכז קסטרא. באותה העת עוררה המסעדה עניין וסקרנות בענף המסעדנות ובמדורי הרכילות משום שהיא הפכה למתחרה הראשית של סטקיית הבוקרים אשר נחשבה עד אז לאוטוריטה בתחום מסעדות הבשרים. שלוש שנים אחר כך, ב-2009, זכתה המסעדה לחשיפה ארצית עם זכייתו של אראל בתואר השורד האחרון בתוכנית הריאליטי "הישרדות פיליפינים". את ההצלחה תרגמו השניים לפתיחת סניפים נוספים – בקרית חיים ב-2011 וביקנעם ובכפר סבא ב-2016.

 

מסעדת בשרלה במרכז קסטרא

מסעדת בשרלה במרכז קסטרא

 

לפני כשלוש שנים פרש אראל מהשותפות. אלקיים נותר בענף המסעדנות והפך לבעליהן של שלוש מסעדות – בשרלה בקסטרא, המסעדה התאילנדית זוזה מאמה שאותה הוא פתח לפני כארבע שנים וחצי בקניון חוצות המפרץ, ומסעדת ג'ק-לין ברחוב הבילויים אח"י אילת בקרית חיים שקמה במקומו של הסניף הקרייתי של בשרלה.

 

מסעדת ג'ק-לין ברחוב אח"י אילת (צילום מתוך דף הפייסבוק של אלירן אלקיים)

מסעדת ג'ק-לין ברחוב אח"י אילת (צילום מתוך דף הפייסבוק של אלירן אלקיים)

 

 

"הוא לא הודיע שהוא סוגר", אומרת גורמת עסקית שנמצאת ביחסי עבודה עם אלקיים, "יום אחד באנו ומצאנו מסעדה סגורה. הוא נכנס לאיזה סיבוך, סגר את המסעדות ונעלם. הוא פשוט לא מגיע לעבודה ולא עונה לטלפונים ולהודעות. אי אפשר להשיג אותו. אני אוהבת אותו מאוד ומקווה שהכל יבוא על מקומו בשלום".

לעומת זאת, קרובת משפחה מנסה לצנן את גל השמועות. "נכון", היא אומרת, "הוא סגר את המסעדות בהחלטה פתאומית אבל הוא לא ברח. אני מציעה לאנשים שלא להפיץ שמועות".

מנכ"לית קסטרא ניצן מרציאנו: "המסעדה כרגע לא פתוחה לקהל. עדיין לא היתה לי פגישה איתו".

מנכ"ל חוצות המפרץ חיים חורש: "ידענו שיש לו קשיים אבל זה בא בהפתעה. הוא לא הודיע מראש על הסגירה, הוא הפתיע את כולם. ניסינו להשיג אותו אבל הוא נעלם. אף אחד לא יודע איפה הוא. מה נעשה? נחפש שוכר חדש. חבל. זוזה מאמה היתה מסעדה מצוינת".

את תגובתו של אלקיים לא ניתן היה להשיג.

 

אלירן אלקיים (צילום מתוך דף הפייסבוק של אלירן אלקיים)

אלירן אלקיים (צילום מתוך דף הפייסבוק של אלירן אלקיים)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פשוט אין מילים. ככה הן אבן נעלם??? לא שילם משכורות לעבדים!!! לא עונה!!!! פשוט אין מילים!!!!

  2. מורן

    אלירן בחור זהב, עצוב שזה הגיע לכך, אני בטוחה שזה קשה לו ולמשפחתו. חבל שמפרסמים כאלה דברים….עצוב מה שהתקשורת עושה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בן אדם מדהים !!! קל לשפוט על המקלדת . לאנשים תמיד יהיה מה לומר ולדבר בין אם אותו אדם מצליח לבין אם נופל . קסם של בחור

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר