איתמר צ'יזיק
איתמר צ'יזיק

צ'יזיק נלחם על חייו לאחר שלקה בלבו

איתמר צ'יזיק, לשעבר מנכ"ל מכבי חיפה, הובהל הלילה לבית החולים רמב"ם לאחר שלקה בלבו. בשעות אלה הוא נאבק על חייו. ביום חמישי אמור היה להישמע ערעורו על פסילתו מלשמש יו"ר דירקטוריון האיצטדיון העירוני

פורסם בתאריך: 12.8.19 17:21

מנכ"ל מכבי חיפה לשעבר איתמר צ’יזיק, 72, לקה הלילה (בין ראשון לשני)בהתקף לב והובהל לקריה הרפואית רמב"ם, שם הוא נלחם כעת על חייו.

צ’יזיק שימש מנכ"ל מכבי בשנים 2016-2002. לפני כן הוא שירת במשך שנים ארוכות בצה"ל והגיע לדרגת אלוף משנה באגף המודיעין. במהלך שירותו, שבמסגרתו איבד את אחת מרגליו, הוא שימש מפקד בית הספר למודיעין, ראש מדור סוריה בפיקוד הצפון, קמ”ן פיקוד צפון וראש זירת טרור באמ”ן. לאחר שחרורו בשנת 1991 הוא מונה למנכ”ל אתו”ס – החברה העירונית לאמנות, תרבות וספורט.

צ'יזיק, שהתמודד בבחירות המקומיות האחרונות על מקום במועצת העיר מטעם רשימת חיפה מתחדשת בראשותו של דוד עציוני, אמור היה להתמנות ליו"ר דירקטוריון האיצטדיון העירוני אך נפסל. ערעורו על הפסילה אמור היה להישמע ביום חמישי הקרוב.

 

 

משפחתו של צ'יזיק פרסמה הודעה שבה נכתב: "אנו מודים לציבור על הדאגה הגדולה לשלומו. המשפחה עומדת לצדו ומצפה שישוב לאיתנו. בשלב זה אנו מבקשים לא להגיע לביקורים ולאפשר לו להקדיש את כל זמנו להחלמתו".

ממכבי חיפה נמסר: “המועדון בראשות הנשיא יעקב שחר מאחלים רפואה שלמה לצ'יזיק. המועדון מחזק את ידי משפחתו ומתפלל לשלומו”.

עציוני: "זהו יום קשה מאוד. חבר קרוב ויקר שלי נלחם על חייו. איתמר הוא שותף לדרך ואיש אהוב עם לב גדול שכולו נתינה. אני מתפלל לשלומו ושנראה אותו במהרה בריא וחזק כמו שאנחנו מכירים ואוהבים. חבר, אנחנו לא מוותרים עליך כל כך בקלות. אני בטוח שאתה נלחם כמו שרק אתה יודע".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מנשה אליהו

    ציזיק היקר ישנו בטירונות באותו אוהל יחד עם משה שלונסקי בשנת 1966 .כבר אז ידעתי שאתה תהיי האדם שיוביל למהפכה בתחום הקידום של כל חייל וחייל כי השמיים הם הגבול עבורך.נכון לא התראינו מאז.ואני מאחל לך רפואה שלמה .כפי שידעת להילחם על העקרונות שלך. כך אתה תנצח את ההיקף לב הזה.מנשה אליהו 0546665370

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר