ביקורו של תת שר המודיעין והגנת המולדת האמריקאי בנמל חיפה (צילום: אריאל ורהפטיג)
ביקורו של תת שר המודיעין והגנת המולדת האמריקאי בנמל חיפה (צילום: אריאל ורהפטיג)

תת שר המודיעין והגנת המולדת האמריקאי ביקר בנמל חיפה

משלחת של נציגי הממשל האמריקאי, בראשותו של תת שר המודיעין והגנת המולדת של ארצות הברית דיוויד ג'יי. גלואו, ביקרה בנמל חיפה כדי להכיר מקרוב את התהליכים הביטחוניים הנמליים הקשורים לתפעולו של הנמל ואת התהליכים הננקטים בזמן שגרה ובזמן חירום לשמירה על ביטחון תשתיות הנמל

פורסם בתאריך: 15.9.19 16:15

תת שר המודיעין והגנת המולדת של ארצות הברית דיוויד ג'יי. גלואו התארח בסוף השבוע בנמל חיפה. גלואו עמד בראש משלחת של נציגי הממשל האמריקאי שהגיעה לנמל במטרה להכיר את התהליכים הביטחוניים הנמליים הקשורים לתפעולו של הנמל, ובכלל זה פעילות של תיירים, נוסעים וימאים וטיפול בסוגי המטענים השונים אשר מיוצאים ומיובאים דרך הנמל. נוסף על כך ביקשה המשלחת להכיר את התהליכים הננקטים בזמן שגרה ובזמן חירום לשמירה על ביטחון תשתיות הנמל.

את המשלחת קיבלו יו"ר דירקטוריון חברת נמל חיפה אשל ארמוני, המנכ"ל מנדי זלצמן, מנהל הביטחון ירון קליין וראש מדור היערכות ויזמות מנדי מוסקוביץ'. המשלחת קיבלה סקירה על האיומים הביטחוניים המופנים כלפי הנמל, על המענה הנמלי לכל סוגי האיומים ועל התנהלותו של הנמל באירועי ביטחון משמעותיים בעבר. בהמשך סייר תת השר האמריקאי בשער המטענים החדש של הנמל, שמופעלים בו תהליכי ביטחון אוטומטיים בטכנולוגיות מתקדמות.

 

 

זלצמן: "לשני הצדדים יש הרבה מה ללמוד האחד מהשני, וזה בדיוק מה שנעשה במפגש עם תת שר המודיעין והגנת המולדת. הניסיון שצברנו לאורך השנים והיכולות הטכנולוגיות הגבוהות של הנמל הופכים אותו למקור ידע שאין שני לו. אין לי ספק שהמידע שהוצג לחברי המשלחת תרם להם רבות, וברור שמפגשים כאלה מסייעים להידוק הקשר בין המדינות".

ארמוני: "שמחנו לארח את נציגי הממשל האמריקאי כחלק משיתוף הפעולה הפורה בין המדינות. כמו שקורה לא אחת, גם בסוף השבוע עמד הנמל במוקד של פעילות בין לאומית שחורגת הרבה מעבר לענייני סחר ימי, עם ביקורים של אוניות תיירים מארצות הברית ומאירופה ושל ספינות וצוללות מהציים של ברזיל, צרפת ואיטליה. נמשיך לקדם את שיתופי הפעולה הבין לאומיים כחלק ממיצובו של נמל חיפה כאחד מהנמלים המובילים בעולם".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר