קבוצת "קוריאנים שאוהבים יהודים ומתפללים בשביל ישראל", הבוקר במרכז הכרמל
קבוצת "קוריאנים שאוהבים יהודים ומתפללים בשביל ישראל", הבוקר במרכז הכרמל

"נזכור את כאבכם בלבנו. אנא סלחו לנו"

חברי קבוצה שנקראת "קוריאנים שאוהבים יהודים ומתפללים בשביל ישראל" התייצבו במרכז הכרמל כשהם אוחזים בדגלי ישראל וקוריאה והתנצלו בפני העוברים והשבים על פשעי הנצרות נגד העם היהודי

פורסם בתאריך: 27.9.19 16:15

מחזה לא שגרתי נגלה היום (שישי) לעוברים והשבים במרכז הכרמל: חברי קבוצת "קוריאנים שאוהבים יהודים ומתפללים בשביל ישראל" התייצבו במרכז הכרמל כשהם אוחזים בדגלי ישראל וקוריאה ובשלטים שנשאו כיתובים כמו "אנחנו מתנצלים" ו"נזכור את הסבל שלכם בתוך הלב משלנו".

חברי הקבוצה חילקו פלאיירים שעליהם נכתב: "אנו באמת מצטערים על מה שהנצרות והנוצרים עשו ליהודים מאז המאה הרביעית. במאה ה-11 הצלבנים בזזו אזורים יהודיים והרגו יהודים רבים, במאות ה-15 וה-16 יהודים רבים נשרפו על המוקד בשל האינקוויזיציה, במאה ה-16 הרפורמטור הנוצרי הוציא פקודות קשות כלפי היהודים, ובמאה ה-20 נהרגו שישה מיליון יהודים בהסכמה ובשתיקה של הכנסייה. ביקרנו ביד ושם בירושלים ובמחנה אושוויץ בפולין. כל הייסורים האלה שחוויתם במשך 1,700 שנים בעולם הנוצרי הם באשמתנו".

 

 

 

עוד נכתב בפלאייר כי "מה שעשינו לכם היה קשה ואכזרי מאוד. אנשים השתמשו בשמו של אלוהים כדי להגשים את טובתם הם. אנו מרגישים ומבינים את הכאב ואת הכעס העמוק שלכם. אנו מצטערים. ישוע שבו אנחנו מאמינים רוצה שנתנצל על מה שהנוצרים עשו ליהודים. האמונה שקיבלנו התחילה בישראל, בהמשך באירופה ובאמריקה, ולאחר מכן הגיעה לקוריאה. בגלל הקשר הזה, אשמתם של אבות הנצרות ושל העולם הנוצרי היא גם אשמתנו. אנחנו באמת מצטערים. נזכור את כאבכם בלבנו. אנא סלחו לנו".

המפגן כלל שירת מזמורים ותקיעה בשופר תוך בקשת סליחה מהעוברים ושבים. "זה היה מדהים – עומדים קוריאנים בלב מרכז הכרמל, ולא רק שהם תוקעים בשופר אלא גם צועקים את בקשת הסליחה שלהם על פשעי הנצרות נגד העם היהודי. זה לא מחזה שכיח שרואים אותו בעולם ובישראל", אמר אחד מהנוכחים במקום.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אילנה

    אלה שלא אשמים, מרגישים רגשות אמה ומתנצלים ואילו אלה ששיתפו פעולה, גם רצחו לאחר המלחמה (הפולנים), ׳נעלבים׳ וכועסים

  2. חיים

    גם תושבי חיפה חייבים סליחה אחת. בכיפור הקרוב.
    למישהו מלפני שנה…

    אתם כבר יודעים

  3. דניאל קאהן

    הנצרות מחולקת לקתולים ופרוטסטנטים לקתולים יש כמה זרמים לפרוטסטנטים גם להם יש כמה זרים הידוע מכולם הוא הזרם האוונגלי התומך במיוחד ביהודים.את סליחתי אני נותן כמוצוות ישוע המשיח בחדרי עת תפילתי לפני אלוהים ובנו.כך כולם צריכים לשנות דרך ולהיתנהג בצורה צנועה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר