מעבר הולכי הרגל בין קרית מוצקין לקרית שמואל (צילום: דוברות רכבת ישראל)
מעבר הולכי הרגל בין קרית מוצקין לקרית שמואל (צילום: דוברות רכבת ישראל)

עיריית חיפה נגד רכבת ישראל

למרות התנגדותה של עיריית חיפה, ביום ראשון תסגור רכבת ישראל את מעבר הולכי הרגל בין קרית שמואל לקרית מוצקין, סמוך לתחנת הרכבת קרית מוצקין

פורסם בתאריך: 12.12.19 16:37

רכבת ישראל תסגור ביום ראשון את מעבר הולכי הרגל בין קרית שמואל לקרית מוצקין, סמוך לתחנת הרכבת קרית מוצקין, למרות התנגדותה של עיריית חיפה.

בהודעה שפרסמה העירייה בדף הפייסבוק שלה נכתב כי היא מתנגדת נחרצות לכוונתה של רכבת ישראל לסגור את המעבר וכי הרכבת הודיעה על הסגירה לעירייה באופן מיידי "וזאת ללא שפעלה למציאת חלופות סבירות וראויות להולכי הרגל וחרף התנגדות נחרצת מטעם העירייה". בהמשך נכתב כי העירייה "חוזרת ומבהירה כי רכבת ישראל מחויבת למצוא פתרון מיידי שייתן מענה הולם להולכי הרגל וימנע את סיכונם".

 

 

יצוין כי בהודעתה של רכבת ישראל מתחילת השבוע נכתב שההחלטה התקבלה בתום תהליך שהובילה רכבת ישראל מול משרד התחבורה והרשויות המקומיות באזור. ברכבת ישראל הביעו תמיהה על הודעתה העירייה וציינו כי סגירת המעבר דווקא תגביר את בטיחותם של הולכי הרגל, תשפר את מרקם החיים בשכונות הסמוכות למעבר ותאפשר שיפור בשירות הרכבת לכל הנוסעים.

"במפגש הדרך והמסילה הסמוך לתחנת קרית מוצקין נרשמו בשנים האחרונות כמה אירועי בטיחות חמורים אשר נבעו מפריצות לשטח המפגש שלא כחוק וביצוע ונדליזם, תוך סיכון רב של הולכי הרגל ונוסעי הרכבות שעברו באזור", נכתב בהודעתה של רכבת ישראל, "רכבת ישראל תאפשר להולכי הרגל שעשו עד כה שימוש במפגש חצייה בטוחה באמצעות מעבר בשטח תחנת הרכבת בקרית מוצקין שנגישה לנוסעים עם מוגבלויות, זאת באמצעות כרטיס מעבר שיונפק בחינם. בשעות שבהן תחנת הרכבת בקרית מוצקין תהיה סגורה יתאפשר מעבר להולכי רגל באופן מבוקר, ומערכות הבטיחות המתקדמות של הרכבת המותקנות במקום ימשיכו לפעול כסדרן".

 

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אסון

    זה ברוח כל הדברים שנסגרים בחיפה
    אפשר רק לסגור את העירייה ולמסור את המפתחות לחברת נמלי ישראל ועותק נוסף מהמפתחות לבתי הזיקוק
    הרי הם השולטים בחיפה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר