מעבר הולכי הרגל בין קרית מוצקין לקרית שמואל (צילום: דוברות רכבת ישראל)
מעבר הולכי הרגל בין קרית מוצקין לקרית שמואל (צילום: דוברות רכבת ישראל)

מסתמן פתרון למעבר הולכי הרגל בין קרית מוצקין לקרית שמואל

לדבריו של יו"ר דירקטוריון יפה נוף יואב רמתי, בפגישה שהוא קיים בהשתתפותם של נציגי משרד התחבורה, יפה נוף, רכבת ישראל והעיריות קרית מוצקין וחיפה סוכם על פתרון זמני ועל פתרון קבוע שיאפשרו מעבר של הולכי רגל בין קרית שמואל לקרית מוצקין

פורסם בתאריך: 22.12.19 08:59

מסתמן פתרון לסגירת מעבר הולכי הרגל בין קרית שמואל לקרית מוצקין סמוך לתחנת הרכבת קרית מוצקין. יו"ר סיעת הבית היהודי במועצת העיר חיפה יואב רמתי, המשמש יו"ר דירקטוריון החברה העירונית יפה נוף, פרסם פוסט בפייסבוק ולפיו בפגישה שהוא קיים ביום חמישי בהשתתפותם של סמנכ"ל משרד התחבורה, מהנדסי יפה נוף ונציגי רכבת ישראל, עיריית קרית מוצקין ועיריית חיפה סוכם על פתרון זמני ועל פתרון קבוע.

לדבריו של רמתי, הפתרון הזמני הוא תוספת של מעבר חציה, הנמכת אבני השפה בצד הדרומי של המעבר, הרחבת המדרכה וריסון התנועה, והוא ימומן על ידי רכבת ישראל ויבוצע על ידי יפה נוף, כאשר לוח הזמנים לגמר הביצוע הוא עד חודש וחצי.

 

 

הפתרון הקבוע, כך לפי רמתי, גשר או מעליות למעבר תת קרקעי – מהלך שדורש תכנון מוקדם ובדיקת ישימות. התכנון יבוצע על ידי יפה נוף, ועל המימון תהיה אחראית רכבת ישראל, כאשר התכנון המוקדם ובחירת החלופות יתבצעו תוך כארבעה חודשים.

"הפתרונות יאפשרו מעבר של הולכי רגל ושל קלנועיות, תוך מתן דגש על בטיחות, על הנגשה ועל שילוט מתאים, והפתרון הקבוע יוצג לציבור לקבלת הערותיו", ", כתב רמתי, והודה לשר התחבורה והבטיחות בדרכים בצלאל סמוטריץ' "על כל הגיבוי והתמיכה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חברה שרק עושה כבישים וגם הם מלאים בורות

    אם יפה נוף תתכנן את זה תהיו בטוחים שיהיו הולכי רגל הרוגים

  2. תושב מוצקין

    בקיצור יפה נוף סידרה לעצמה עוד עבודה בכמה שקלים..
    אולי היה צריך לעשות מכרז להצעות ומכרז לביצוע?

  3. יריב ענבר

    חבל שאין במדינה הזו שכל והכל חכמת בדיעבד. הרי כאשר בנו את המעבר התת קרקעי הזה יכלו לעשות מעבר הולכי רגל ואופניים בהשקעה אפסית – עכשיו זה יעלה מיליונים ויקח שנים
    מישהו זוכר לפני כמה שנים זה היה ?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר