המספרה הניידת (צילום: עמותת זיכרון מנחם)
המספרה הניידת (צילום: עמותת זיכרון מנחם)

המספרה הניידת לתרומות שיער תגיע לטכניון

המספרה הניידת של עמותת זיכרון מנחם, אשר פועלת למען ילדים חולי סרטן, תגיע ב-1 בינואר לטיילת טכניון במסגרת הקמפיין השנתי "צמה של עוצמה". שני ספרים מקצועיים יספרו בה את תורמי השיער, שמיועד לייצור פאות עבור ילדות, נערות ונשים שחולות בסרטן

פורסם בתאריך: 24.12.19 18:00

המספרה הניידת של עמותת זיכרון מנחם הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם תגיע ביום רביעי הבא, 1 בינואר, לטכניון במסגרת הקמפיין השנתי "צמה של עוצמה". המספרה הניידת תוצב בטיילת הטכניון בשעות 17:00-11:00, ושני ספרים מקצועיים יספרו בה את תורמי השיער.

זו השנה השביעית שבה עמותת זיכרון מנחם מקיימת את הקמפיין "צמה של עוצמה" להעלאת המודעות לחשיבות תרומות שיער. בעמותה מציינים כי תרומות השיער מתקבלות מאורך של 30 ס"מ ומעלה, וקוראים לבני כל הגילאים לתרום שיער לצורך ייצור פאות שניתנות בחינם לילדות, לנערות ולנשים שמתמודדות עם מחלת הסרטן.

מנתוני העמותה עולה כי חיפה ניצבת במקום הרביעי בארץ לשנת 2019 במספר תורמי השיער עם 740 תורמים, ומקדימות אותה ראשון לציון (856), תל אביב (1,153) וירושלים (2,124).

 

המספרה הניידת (צילום: עמותת זיכרון מנחם)

המספרה הניידת (צילום: עמותת זיכרון מנחם)

 

 

נוסף על הניידת שתגיע לטכניון ישתתפו בשבוע הקמפיין, שייערך בין 1 ל-7 בינואר, 23 מספרות בחיפה שיספרו את תורמי השיער בחינם.

חיים ארטנל, יו"ר עמותת זיכרון מנחם וזוכה פרס ישראל: "עם ישראל מוכיח עצמו שנה אחר שנה עם עליות מדהימות ומרגשות במספר תרומות השיער שמגיעות אלינו עבור חולות סרטן. השנה אני מגשים חלום ישן ומשיק את ניידת העוצמה, שהיא למעשה מספרה ניידת שתנדוד בישראל עם ספרים מקצועיים ותאפשר לכל אחד ואחת שמעוניינים לתרום לעשות זאת בנוחות וגם בסטייל".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר