שוק תלפיות, היום
שוק תלפיות, היום

בדרך לסגירה? צמצום משמעותי בפעילות בשוק תלפיות

בבניין שוק תלפיות פועלים כ-30 דוכנים בלבד, וברחוב סירקין וברחובות הסמוכים כמחצית מהדוכנים סגורים. יו"ר ועד הסוחרים של בניין שוק תלפיות שבי סלמן: "לא ברור למה הסופרים נשארים פתוחים ואותנו סוגרים". שרון מלכה, הבעלים של סנדוויץ' בושיש - צדק חברתי: "אין עבודה. הקורונה הזאת גומרת אותנו"

פורסם בתאריך: 22.3.20 12:01

הפעילות בשוק תלפיות הצטמצמה באופן משמעותי בעקבות הנחיות משרד הבריאות שאוסרות על מסחר בשווקים ברחבי הארץ, למעט שווקים סיטונאיים. בבניין השוק פועלים כ-30 דוכנים בלבד, וברחוב סירקין וברחובות הסמוכים כמחצית מהדוכנים סגורים.

עובדת בחנות בשוק הפתוח סיפרה ל"כלבו – חיפה והקריות" כי רק מספר מצומצם של דוכני פירות וירקות פתוחים. עובד בדוכן מזון סיפר כי ככל שהימים חולפים מצטמצם מספר הלקוחות.

 

שוק תלפיות, היום

שוק תלפיות, היום

 

 

יו"ר ועד הסוחרים של בניין שוק תלפיות שבי סלמן: "בניין השוק פתוח אבל פועל במתכונת מצומצמת. תנועת הלקוחות היא דלילה, ומי שבכל זאת מגיע שומר על מרחק. כל המוכרים עובדים עם כפפות. השוק קיים עוד לפני הסופר מרקטים, ולכן לא ברור למה הסופרים נשארים פתוחים. רק אם יסגרו את הסופרים גם אנחנו נסגור. אם יסגרו את השוק לא יהיה לתושבי האזור היכן לקנות אוכל".

שרון מלכה, הבעלים של סנדוויץ' בושיש – צדק חברתי: "מחצית מהדוכנים סגורים כי אין להם עבודה. למשרד הבריאות, למשטרה ולמשרד העבודה אין תשובה חד משמעית מה הולך לקרות פה. ההנחיות הן לא ברורות. המצב הוא באמת גרוע ואין עבודה. הקורונה הזאת גומרת אותנו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רני

    שוק מיותר גם ככה
    אפשר לפנות את הבנין למטרות יותר טובות
    אולי חלוקת מזון לנזקקים

  2. טל ג'ון

    רק זה חסר לתושבי חיפה שיסגרו את השוק, הקורונה לא עושה טוב לאף אחד.

  3. הדר להדר מהדר

    חוצפה של ממש. אף אחד לא מ-הדר כדי להבין את זה…. הדוסים האלו פותחים כל חנות אפשרית…. בגדים/צעצועים כאילו הכל כרגיל. ולקנות ביצים/ירקות במחיר שפוי אי אפשר פה? לא לסגור את השוק מספיק קשה פה ב-הדר לכולנו.

  4. דניאל קאהן

    אבקשכם להעביר לציבור אני מטפל בקשישים בכיר עובד בחברת מסד שרותי סיעוד ממשיך לטפל הפצינטים שלי גם במחיר הליכה רגלית

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר