מבנה שוק תלפיות (צילום: עופר וקנין)
מבנה שוק תלפיות (צילום: עופר וקנין)

ביום ראשון יתחיל שיקום שוק תלפיות

ראש העיר עינת קליש רותם הודיעה כי ביום ראשון יחלו העבודות לשיקום מתחם סירקין ושוק תלפיות: "זהו פרויקט עוגן. השיפוץ ייעשה לפי תוכניות מדויקות, החזרת עטרה ליושנה, תוך שמירה קפדנית על אופיו המקורי של בניין השוק ועל איכויותיו, ובלי גימיקים"

פורסם בתאריך: 17.4.20 09:57

כארבעה חודשים לאחר ההודעה על שיקומו המתוכנן של שוק תלפיות הודיעה היום ראש העיר עינת קליש רותם כי עבודות השיקום יחלו ביום ראשון.

בפוסט בפייסבוק כתבה קליש רותם: "רגע לפני כניסת השבת, רגע שלו חיכיתי כמה שנים טובות בחיי, אני שמחה לבשר שביום ראשון נתחיל בעבודות לשיקום מתחם סירקין ושוק תלפיות. זוהי אחת מההבטחות שלי לכם, לאחד מהפרויקטים החשובים בעיר, ולא רק עבור הסביבה הקרובה שלהם אלא עבור מרכז העיר כולו".

 

 

ראש העיר הוסיפה כי "שיקום המתחם הוא עוגן חשוב בהתפתחותה של שכונת הדר, בדיוק כפי ששיקום שכונת הדר הוא עוגן חשוב בהתפתחותו של לב העיר. זהו פרויקט עוגן. השיפוץ ייעשה לפי תוכניות מדויקות, החזרת עטרה ליושנה, תוך שמירה קפדנית על אופיו המקורי של בניין השוק ועל איכויותיו, ובלי גימיקים. כיוון שכל התהליך נעשה גם בשיתוף עם סוחרי השוק ועם תושבי השכונה, אני מאמינה שהפרויקט יהיה בדיוק כזה – אמיתי ואותנטי. כך שוק צריך להיראות. כך עיר צריכה להיות. עבורי זאת אחת מהתוכניות החשובות ביותר שיובילו לחיזוק המבנה העירוני, המסחרי, ההיסטורי, התעסוקתי והתיירותי של חיפה, וזה יקרה גם כאשר שוק תלפיות יחזור לימיו הגדולים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ובינתיים אפשר שהסוחרים יקבלו מתחם זמני אחר?

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יהב היה 15 שנה ראש עיר ולא נגע שם בכלום!!!!! קליש רק הגיע והופ ישר התחילה לעשות מהפכות טובות לעיר אוי כמה שחלמנו שהעיירה תעשה שם משהו במזבלה הזאת ……איזה ראש עיר מספר אחת קליש אלופפההה אמיתית פלוס שיקום חוף כאן בקריית חיים וואי וואי תודה להקב"ה שיש את קליש בראשות העיר חיפה

  3. דניאל קאהן

    השוק הזה מאוד מלוכלך מכוניות ורעש בלי סוף מקום מאוד לא נעים לקניות.אני שנים כבר לא מגיע למקום מה גם שהמחירים כמעט כבר כמו בסופרים לא ממליץ לעשות קניות שם.

  4. שושי עמבר

    אוהבת את השוק אותנטי, כפי שהוא. לאן יילכו כל העובדים הנחמדים שם בינתיים?
    ומה יהיה? שוק בוקרה? אתר תיירות? עם זה נעשה קניות?
    לשוק מחנה יהודה נדמה? תודה רבה, לא צריך

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנשים הזויים לחלוטין!!!!!! אם לא הייתה עושה כלום אז היו אומרים איזה ראש עיר לא עושה כלום ….ושעושה אז אומרים מי צריך למה היא עושה בכלל …

  6. ג'וזף

    ומה עם השוק החיצוני המגעיל גגות פח פרזנטים כל אחד עם צבע אחר גועל נפש גם בחוץ צריך לשפץ את השוק פשוט לא יפה לשפץ את הבניין ולהזניח את החלק החיצוני אני מקווה שגם השוק החיצוני יהיה כמו באירופה נקודה

  7. ג'וזף

    למה לא משפצים גם את השוק בחוץ מה בטעם לשפץ את הבניין ולהזניח בחוץ כל דבר בארץ נעשה חצי עבודה

  8. ס.מ ציירת

    השיפוץ ייעשה לפי תוכניות מדויקות, החזרת עטרה ליושנה, תוך שמירה קפדנית על אופיו המקורי של בניין השוק ועל איכויותיו, ובלי גימיקים"
    איזה כיייייף
    תודה לאדריכלית ,ראש העיר ,עינת קליש רותם.
    איזה כייף שראש העיר שלי אדריכלית !!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר