עינת קליש רותם ומירי רגב (צילומים: ראובן כהן, אוליבייה פיטוסי)
עינת קליש רותם ומירי רגב (צילומים: ראובן כהן, אוליבייה פיטוסי)

ההתרפסות: קליש רותם מתחננת לשוחח עם רגב

תוך האשמות כלפי ההנהלה הקודמת של עיריית חיפה וחוסר יכולת לקחת אחריות מבקשת ראש העיר עינת קליש רותם משרת התחבורה מירי רגב להעביר אליה "מידע ועובדות נוספות לפני החלטתך סופית" בנושא הפסקת ההתקשרות של המשרד עם התאגיד העירוני יפה נוף

פורסם בתאריך: 6.7.20 07:52

במכתב מתרפס, רצוף האשמות כלפי ההנהלה הקודמת של עיריית חיפה וחוסר יכולת לקחת אחריות, מבקשת ראש העיר עינת קליש רותם משרת התחבורה מירי רגב כמה דקות מזמנה על מנת להעביר אליה "מידע ועובדות נוספות לפני החלטתך סופית" בנושא הפסקת ההתקשרות של המשרד עם התאגיד העירוני יפה נוף.

כזכור, ביום חמישי הודיעה רגב על הפסקת ההתקשרות עם יפה נוף ועל העברת הפרויקטים שהתאגיד מבצע לחברות אחרות – דבר שמעלה חשש באשר לעתידם של התאגיד ועובדיו. "משרד התחבורה מחויב לתושבי מטרופולין חיפה, ואין לי כוונה לגלות סובלנות לעיכובים ולחריגות בתקציב שגורמות נזק אדיר לציבור ומעכבות את פיתוח תשתיות התחבורה. על החברות לתת שירות בהתאם ליעדים וללוחות הזמנים שנקבעו להן", כתבה רגב בהודעה.

במכתב ששלחה קליש רותם לשרה נכתב כי "רגע לפני פרסומם של שני דוחות ביקורת חריפים על התנהלות החברה עוד טרם בחירתי לראשות העיר, ברור לי שהתמונה שאותה ציירו אנשי משרד התחבורה והנהלת יפה נוף הקודמת רחוקה מלהיות מדויקת".

 

 

קליש רותם מפנה אצבע מאשימה לא רק לגורמים שניהלו את החברה בקדנציה הקודמת אלא גם לפקידות במשרד התחבורה: "התקלות המיוחסות ליפה נוף התרחשו בשנים טרם בחירתי. למרבה הצער, בגלל ההחלטה לעשות בחברה סדר עמוק, אנו משלמים היום מחיר כבד ונתונים למתקפות חסרות שחר מאותם גורמים שנהנו מהמצב בעבר. נראה שחלק מהפקידות שיושבת איתך בשולחן הדיונים נשארה מחוברת לאותם גורמים עוינים שניהלו חברה זו בעבר, וממשיכים להשפיע".

עוד כותבת ראש העיר, מבלי לציין את עמדתו של משרד המשפטים כי יש לפסול את מינויו של יואב רמתי ליו"ר דירקטוריון יפה נוף, כי "בכוונתי להמשיך להפעיל את יפה נוף כגוף עירוני העוסק בתחבורה ומוביל פרויקטים יצירתיים. אני סבורה שעוד יבואו מכל הארץ ללמוד מיפה נוף החדשה. עצירת ההתקשרויות של משרד התחבורה ויפה נוף אפשרית ואולי אף רצויה לכל הצדדים, אך נכון וכדאי לעשות זאת בלי לפגוע במאות מיליוני שקלים שהושקעו בשנים האחרונות, תוך גרימת נזק בל יתואר לערים ולרשויות בסביבה".

בסיום המכתב מבקשת קליש רותם מרגב: "אודה לשיחה מולך, לכמה דקות מזמנך, לשם הצגת התמונה המלאה, לפני שהתינוק נשפך עם המים".

תגובתו של משרד התחבורה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגובות

18 תגובות
18 תגובות
  1. לסגור את יפה נוף, בגיבוי משרד התחבורה

    קליש תהיי אמיצה, שנים באופוזיציה את ראית את הדו"חות הקטלניים של מבקר המדינה ומבקר העירייה בנוגע ליפה נוף. הבזבוזים, העיכובים, המכרזים המנופחים, הביצוע הרשלני (בשוגג או במכוון, האם זה משנה כשזה מנפח עלויות בעשרות אחוזים??). הפרויקטים המטופשים הלא נחוצים שתקעו כדי לרוקן את קופת העיר ולנפח את תקציב החברה הזאת.
    עכשיו את ראש העיר עם גיבוי משרת התחבורה לפעול להפסיק את השערורייה המתמשכת שנקראת יפה נוף, כמו גם אתו"ס. אלו שני תאגידים הרסניים לעיר שרוצה מנהל תקין ושימוש תקין בתקציבים שלה. לא צריך פגישה עם רגב צריך פגישה עם ראשי התאגיד לדון בסגירה מיידית שלו. משרד התחבורה נתן לך הזדמנות חד פעמית לתקן את המחדל הענק הזה. אל תפספסי אותה.

  2. בקדנציה שלך דוקטור לאדריכלות

    חלום הארכת שדה התעופה ועצירת עבודות הנמל, רכבל ז״ל, עצירת מטרונית נווה שאנן וציר כרמל.

  3. חיפאי שומר חוק

    קליש צודקת ב 1000% . הכל התחיל בתקופתו של המנכ"ל הקודם ביפה נוף זה שהוביל את החברה לבדיקות מבקר העיריה החמורות מאי פעם שגרמו ל 433 לחקור. המנכל בעזרת הדיריקטויון הקודם עשה מה שהוא רוצה וזה הביא את החברה למצב זה. איך קיבלו מנכ"ל כזה ליפה נוף וגם זאת שאלת השאלות.

  4. יעקב מהגן הנעלם ברחוב יהודה הלוי

    לבזבז מאות מיליונים על חשבון התושבים זה לא נשמע טוב,אבל סתם לתקוף השקם וערב ובכל הזדמנות ראש עיר חדש זה מראה על מגמה פוליטית מובהקת ומכוערת , וזה יבוא על חשבון התושבים ובמיוחד החלשים שביניהם, ואם הבזבוז המיותר יבוא על חשבון החלשים שבקושי משלמים את מיסי העיריה אני מעדיף שלא יעלו את הארנונה.

  5. אילנה

    1. המכתב אינו מתרפס. 2. אני לא רוצה שדרעי ורגב יתנעלו/ינהלו את העיר שלי. 3. אני לא מרוצה מקליש, אבל אני מעדיפה אותה על פני הבחישה של "דרגבעי" שיכניסו לעיר את חבריהם ויסחטו את משאביה לעצמם.

  6. שלמה אזרזר

    כל מה שנגעה בו הרסה. לא יכולה להתמודד עם התנהלות מונציפלית. בחרתי ראשת עיר פלילית, כל היום בבית משפט ועדיין צאשימה את קודמיה, העוזר שלה נתבע והורשע בבתי משפט, עובד עירייה עצור על פדופליה, הסגן שלה שאחראי על התרבות אלק, מאושם בעושק של נשים מבוגרות. כל היום בתי צשפט, חורבן, שינאה, בלי תרבות, אבל עם הרבה אשפה ברחובות.
    כל העבוד מירי רגב,
    ככה צריך – לקחת אחריות ולדאוג לאזרח הקטן במקום לחסך חשבונות…או שפשוט את לא יודעת לנהל גברת קליש. הביתה.

  7. לא מתאימה

    מדהים איך עינת קליש מצליחה להרוס ולהחריב כל דבר טוב, לעורר דחייה ולהכעיס את כל העולם, כולל כולם, ועכשיו גם את מירי רגב במשרד התחבורה. ממתי עינת קליש הפכה למומחית בתעבורה כך שתיתן דעתה המקצועית על המטרונית? ״עוד יבואו מכל הארץ ללמוד מיפה נוף החדשה.״ ללמוד מה? איך הורסים ומחרבים עיר בכהונה כל כך קצרה? כמה חוסר מודעות עצמית ויוהרה. עינת קליש, כדרכה, מאשימה את קודמיה בתפקיד ומתעלמת מהעובדה שהמינוי הכל כך שנוי במחלוקת של חבר המועצה יואב רמתי לתפקיד יו״ר דירקטוריון התאגיד העירוני יפה נוף, מינוי שנפסל על ידי משרד המשפטים, הוא מינוי שלה. עינת קליש מאשימה את כל העולם חוץ מאת עצמה, וכמו תמיד בשפה פח. ״גורמים עויינים״ היא כותבת. אף אחד חוץ ממך, קליש, לא עויין את חיפה. לכי כבר הביתה. את לא מתאימה.

  8. בשורה התחתונה חיפה מפסידה

    מעבר לכל ההאשמות וההתבכינות – חיפה מפסידה בגדול! שוב!
    צריך לדעת איך לעבוד מול מחזיקי תקציב ממשלתיים. ראש עיר נבחן בין השאר ביכולתו לגייס תקציבי פיתוח. נראה כי ההנהלה הנוכחית כולל היועצים למיניהם פשוט לא יודעים/מסוגלים לקדם תהליכים ראויים לטובת העיר.
    לחוסר היכולת לגייס תקציבים ולקדם פרויקטים יש משמעות אדירה לגבי פיתוח חיפה בעשור הקרוב.
    ממש חבל…..עבור כולנו.

  9. פחח

    כולכם מתעסקים בקליש במקום להתעסק בבעיה האמיתית, שהיא כמובן מירי רגב.
    רק נכנסה למשרד וכבר מפילה פצצות על חיפה.
    זכרו מה היא עשתה שם במשרד התרבות

  10. הכל פוליטיקה רבותי

    השרה אפילו לא נפגשה עם ראש העיר.. איזו סטירת לחי מצלצלת
    הבעיה כמובן שקליש התגייסה לקמפיין של פוליטיקאי כושל בשם אבי גבאי, כל אנשיה הסתובבו ולכלכו על רגב וכץ ושאר השרים.
    הממשלה הזו לא סופרת את חיפה וכל תקציב שהיא תוכל לקחת מכאן היא תיקח.
    לדעתי אם לא היו ראשי ערים מהליכוד בקרית אתא, בעכו ונשר (רועי לוי התפקד לליכוד השנה) גם לא בטוח שהמטרונית לשם הייתה מתוקצבת

  11. אחמד מוחמד

    אחרי הבחירה של קליש ביבי התקשר לברך אותה , וגברת קליש החזירה לא ענתה לו לטלפון!! אני מציע למירי רגב לא לענות לקלישרית, שנאמר כול כלב מגיע יומו

  12. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קליש רותם את בושה הורסת את העיר חיפה את פשוט צרה צרורה לחיפה..מתי זה יגמר? העיר עצובההההה

  13. דין דין

    קאליש את לא נמצאת במפלגה המתאימה לשלטון נתניהו.צפי למכות נוספות מטעם השילטון.

  14. שרי

    עינת קליש רותם: עוד מעט נפסיק את ההתקשרות גם איתך.
    את ראש עיר לא ראויה.

  15. ציפי

    גם אחרי כמע שנתיים בתפקיד ממשיכה להטיל רפש על קודמיה באופן מבזה.
    לא ראויה ולא מתאימה. התפקיד הזה גדול עליה.
    אין לה יכולת לתקשר בצורה נעימה עם אנשים ועוד יותר גרועה בלהתראיין לעיתונאים.
    ראש עיר שהיא בושה לחיפה.

  16. חסן שוקרי

    ראש עיר שהיא בושה לחיפה. ממתי קליש הפכה למומחית בתעבורה כך שתיתן דעתה המקצועית על המטרונית? ( לא ידעתי שתואר באדריכלות כולל תחבורה) ,לבזבז מאות מיליונים על חשבון התושבים זה לא נשמע טוב ( 2090) , הרס עסקים בעיר( זה לא בתקופתי זה התחיל מזמן ואני לא אשמ….) והיד עוד נטויה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר