פינוי פצוע בביירות (צילום: Hussein Malla, AP)
פינוי פצוע בביירות (צילום: Hussein Malla, AP)

רמב"ם ערוך לקליטת נפגעים מהפיצוץ בביירות

בעקבות הצעתה של ישראל להעניק סיוע הומניטרי ללבנון הודיעה הקריה הרפואית רמב"ם כי בית החולים ערוך ומוכן לקליטתם של נפגעים מהפיצוץ שהתרחש בביירות: "רמב"ם - בתיאום עם הגופים הרשמיים - יהיה מוכן מהבחינות הרפואית והלוגיסטית לקלוט נפגעים מהאירוע אם יידרש לכך"

פורסם בתאריך: 5.8.20 09:30

הקריה הרפואית רמב"ם הודיעה אמש (שלישי) כי בית החולים ערוך ומוכן לקליטתם של נפגעים מהפיצוץ שהתרחש בביירות, בירת לבנון, אם הוא יידרש לכך. בכך מצטרף רמב"ם לבתי חולים נוספים כמו המרכז הרפואי לגליל בנהריה והמרכז הרפואי שיבא בתל השומר שהציעו סיוע הומניטרי לאלפי הפצועים בביירות.

מבית החולים נמסר כי "בעקבות האירועים בביירות, רמב"ם – בתיאום עם הגופים הרשמיים – יהיה מוכן מהבחינות הרפואית והלוגיסטית לקלוט נפגעים מהאירוע אם יידרש לכך, תוך שימוש ביכולות ובניסיון הרב לטיפול בטראומה".

 

 

בתי החולים התגייסו לסייע בעקבות הצעתה של ישראל להעניק סיוע הומניטרי ללבנון, אשר כולל משלוח ציוד רפואי וקליטת פצועים. את ההצעה העבירה ישראל ללבנון באמצעות ארגון יוניפי"ל, וזאת בהנחייתם של שר הביטחון בני גנץ ושר החוץ גבי אשכנזי.

ראש תחום תקשורת ערבית בדובר צה"ל אביחי אדרעי פרסם אתמול בלילה הודעה בערבית ולפיה "בהנחייתם של שר הביטחון ושר החוץ פנתה ישראל ללבנון באמצעות גורמים ביטחוניים ומדיניים בין לאומיים והציעה סיוע הומניטרי ורפואי. ישראל מנוסה ובקיאה בתחומים אלה והוכיחה זאת במסגרת משלחות סיוע הומניטרי רבות ברחבי העולם בשנים האחרונות. זהו הזמן לשים את כל המאבקים בצד".

 

הפיצוץ בביירות ׁ(צילום: Talal Traboulsi, Reuters)

הפיצוץ בביירות ׁ(צילום: Talal Traboulsi, Reuters)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איך אבל איך??? הרי כל הזמן אומרים שהבתי רפואה בארץ לא מתפקדים ועושים שביתות והפגנות שאין מספיק צוות וכו' וכו' אז איך פתאום הבתי רפואה בארץ ערוכים ומתפקדים ויש מספיק אנשי צוות?????

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דוברות בית החולים ערוכה להוציא עוד קומוניקט הזוי של שמאלנות מנותקת.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר