תחנת אוטובוס חדשה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
תחנת אוטובוס חדשה (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

70 תחנות אוטובוס חדשות ונגישות הוצבו בחיפה

עיריית חיפה התקינה בימים האחרונים כ-70 סככות חדשות במקומות שבהם קיימות תחנות אוטובוס ללא סככות. הסככות החדשות הן מונגשות לנכים, והושם דגש על הרחבתן ועל העמקתן של דפנותיהן, אשר מגינות על הנוסעים הממתינים בהן מפני שמש, רוחות וגשמים. כמו כן הועמקו ספסלי הישיבה לצורך שיפור הנוחות

פורסם בתאריך: 2.3.21 09:45

בימים האחרונים סיימה עיריית חיפה מהלך להצבה של 70 תחנות אוטובוס חדשות ברחבי העיר באמצעות התאגיד העירוני יפה נוף, ובכך מסתכם מספר התחנות החדשות שהוצבו בחיפה בשנה האחרונה בכ-100.

מעיריית חיפה נמסר כי במסגרת המדיניות לעידוד שימוש בתחבורה ציבורית התקינה העירייה סככות במקומות שבהם קיימות תחנות ללא סככות. הסככות החדשות שהותקנו הן מרווחות ומונגשות לנכים, ובהנחייתה של ראש העיר עינת קליש רותם הושם דגש על הרחבתן ועל העמקתן של דפנותיהן, אשר מגינות על הנוסעים הממתינים בהן מפני שמש, רוחות וגשמים. כמו כן הועמקו ספסלי הישיבה לצורך שיפור הנוחות. עוד נמסר כי הסככות החדשות הוצבו לאחר קיום הליך שיתוף ציבור ארוך ושקלול פניות שהתקבלו ברשתות החברתיות, באתר "תובנות", במוקד 106 ובאגף לפניות הציבור.

 

 

מהעירייה נמסר עוד כי הושם דגש על תחנות שממוקמות בשכונות העיר וסמוך למבני ציבור כמו בתי אבות ונקודות טיפות חלב, שמספר המשתמשים בהן הוא גדול. עלות הצבתן של הסככות החדשות נאמדת ביותר משני מיליון שקל, שמומנו במימון משותף של משרד התחבורה והעירייה.

בכוונתה של העירייה להציב בעתיד סככות נוספות במטרה להגיע לכיסוי מלא של כל תחנות האוטובוס בעיר.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מחולל התגובות

    תחנות אוטובוס?? פשוט ביזיון!! אנחנו ב20201 העבריינית קליש צריכה להסיע את כל תושבי העיר ברכבה הפרטי לאן שהם צריכים ולהתפטר לאלתר!! אביהו האן עובד על הצעה לסדר בנושא.

  2. מצב התחבורה הציבורית בחיפה קטסטרופלי

    מי עוסק בתחבורה ציבורית בחיפה?
    על פי דו"ח מבקר העיריה, נמצא שאין טיפול מקצועי בקידום תחבורה ציבורית באגף חניה ודרכים עוסקת בזה בשעות נוספות מזכירת מנהל האגף, כשמתחשק לה..
    כל השנים האחרונות היו מספר דיונים מצומצם על קוי תחבורה ציבורת ושיפור השירות מול אגד, ולא בצורה מסודרת.
    עירעה עם 4 אלף עובדים של יהב לא מצאה לנכטן להקדיש ולו אחד מהם לטפל באופן רצוף בתחבורה ציבורית שהיא הכי הראשי לעבודה של מעל שליש מהתושבים.
    החוצפה עוד יותר גדולה שבחברת יפה נוף מהנדסי דרכים ללא הכשרה וענין באוטובוסים הם שזרקו את הקוים מפה לשם ומשם לפה, ללא כל התחשבות בטובת הנוסעים אלא רק מבדיקות ממוחשבות של "הפרעת" האוטובוסים לתנונת הרבב הפרטי וככה ביטלו תחנות.
    בנוסף עבור שגעון הרכבלונים המטופשים עומדים לבטל קוי אוטובוס לקמפוסים כמו קוי אקספרס והן הוסתרו ונעשו בתדירות נמוכה.
    בשנתיים האחרונות אין אף גורם שמטפל בתחבורה ציבורית לא במנהלת 2030 על כל יועציה ולא בעיריעה ולא ביפה נוף המתפוררת. מה שהצליח יועץ התחבןרה של ראש העיר להשיג בכמה חודשי עבודתו עד שאולץ לעזוב זה טיפול בתחנות אוטובוס. ומה עם הקוים ותדירות?
    דוח המבקר מצא שהקוים מסתיימים שלא כחוק מוקדם מדי ובתדירות נמוכה מההתחייבות בגלל "מחסור בנהגים". ואתם חשבתם שיש אבטלה ומחפשי עבודה מסתבר לפי אגד שלא מצליחים למצוא נהגים. מהנדסי תחבורה יש בשפע בחברת יפה נוף ולעשות גשרים, נהגים לאוטובוסים אין. הבנתם את התירוצים.

  3. נווה יוסף

    חובה תחנת אוטובוס בצומת החשמל/נווה יוסף/נווה גנים על כביש דורי לכיוון לב המפרץ!!! משהו בסיסי, תקוע רק בגלל אינטרסנטים שרוצים לא לקדם את השכונה. יחסוך 20 דקות נסיעה באוטובוסים אחרים, עוברים שמה מלא אוטובוסים!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר