המודעה לקידום האירוע לגברים בלבד
המודעה לקידום האירוע לגברים בלבד

שוב: אירוע לגברים בלבד באולם עירוני

שנתיים לאחר שבית המשפט המחוזי אסר לקיים אירוע לגברים בלבד בנכס עירוני, ביום חמישי צפוי להתקיים באודיטוריום במרכז הכרמל אירוע לציון סיום מסכת פסחים שמיועד גם הוא לגברים בלבד. על המודעות לאירוע חתומים מ"מ ראש העיר מיכאל אלפר ומחזיק תיק התרבות התורנית מנחם קפלן

פורסם בתאריך: 15.3.21 14:30

שוב אירוע לגברים בלבד באולם של עיריית חיפה: ביום חמישי יתקיים באודיטוריום במרכז הכרמל האירוע "קומזיץ" לציון סיום מסכת פסחים. באירוע, שבו יתקיימו הופעות של קובי גרינבוים וארי היל, יישא את דברי הפתיחה חבר מועצת העיר מנחם קפלן אשר משמש מחזיק תיק התרבות התורנית. על המודעות שמפרסמות את קיומו של האירוע חתומים מ"מ ראש העיר מיכאל אלפר וקפלן.

בשיחה שקיים כתב "כלבו – חיפה והקריות" עם מוקד ההזמנות של התאגיד העירוני אתו"ס הבהירה נציגת המכירות כי האירוע מיועד לגברים בלבד. על השאלה אם אין מתחם צדדי המיועד לנשים השיבה הנציגה בשלילה.

 

 

כזכור, באוגוסט 2019 אסר בית המשפט המחוזי בחיפה לקיים אירוע לגברים בלבד שתוכנן להתקיים במרכז הקונגרסים בכיכובם של הזמרים מוטי שטיינמץ ומרדכי בן חיים. בפסק הדין אשר אסר לקיים את האירוע מתח סגן נשיא בית המשפט המחוזי השופט אברהם אליקים ביקורת קשה על העירייה וקבע: "שוכנעתי כי הליך קבלת ההחלטה על קיום האירוע נעשה בחוסר סבירות קיצונית וללא תשתית עובדתית מינימלית. למצער, העירייה במעין התנשאות לא סברה כי יש להציג בפני בית משפט מידע כלשהו והסתפקה בסיסמאות ובאמירות כלליות ללא נתונים. לא שוכנעתי כי התקבלה בעירייה החלטה של גורם מינהלי מוסמך לאחר קבלת ייעוץ משפטי ובחינת הנתונים במלואם, ואדגיש כי התנהגותה הבעייתית של העירייה בלטה בראש ובראשונה מהעובדה שהיא בחרה להתעלם מעמדת היועץ המשפטי לממשלה. הייתכן כי רשות מינהלית בנושא ציבורי כה חשוב ועקרוני, שהביא את היועץ המשפטי לממשלה להודיע כי הוא מבקש להצטרף לדיון, לא סבורה שעמדתו ראויה לתגובתה או להתייחסות מצדה?! התנהגות זו היא תמוהה גם בשל העובדה כי כאשר השיבה העירייה לעותרת (שדולת הנשים; ב"כ) היא סיימה את מכתבה באמירה 'עיריית חיפה ממתינה לקבל את התייחסות היועץ המשפטי לממשלה בעניין', ממתינה כדי להתעלם?".

מאתו"ס נמסר בתגובה: "אתו"ס משכירה את האולם בלבד ואינה אחראית על תוכן האירוע".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "מדובר באירוע תורני שמתקיים מדי שנה, למעט בשנה שעברה שבו הוא בוטל בשל מגיפת הקורונה. האירוע הוא סיום מסכת והרצאה תורנית מלווה בתזמורת ובמקהלה. האירוע פונה מטבע הדברים בעיקר לבני ישיבות אך הוא פתוח לכלל הציבור – נשים וגברים כאחד. ככל שנאמר אחרת על ידי איש מכירות טלפוני, מדובר בטעות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

16 תגובות
  1. קליש לא תצייץ- פוחדת על הקואליציה

    בטח תמציא כל מיני ניסוחים מתפתלים.

  2. והבעיה בזה היא

    זה תרבות תורנית, לא למגזר החילוני אז לא הבנתי איפה הבעיה?

  3. רותי

    חבל שהחילונים לא תמכו בקליש בסקרים לפני הבחירות, בגלל זה היא עכשיו כבולה עם החרדים וצער בעלי חיים שהיא חתמה איתם לפני הבחירות כדי שיתנו לה קולות.

  4. אילנה א'

    היכל הספורט, החוף השקט(??) , האודיטוריום. מחר כל הנשים בכיסוי ראש והגברים בשטריימל?

  5. חילונית

    מה הקטע שלכם? למי זה מפריע? לא ראיתי שלגברים אכפת אם מתקיים ארוע לנשים בלבד. תלחמו על השוואת משכורות בין גברים לנשים ולא על סיסמאות פמיניסטיות ריקות.

  6. יפעת

    מה הבעיה?? שיהנו גם. יש אירועים גם לנשים בלבד. מה ההבדל????

  7. דודו

    יש אנשים שמשעמם להם אז הם עושים ספורט למתרי הקול והלסתות

  8. מיכל

    ברור למה לא ? מה זה מאפיה ?
    זה בהחלט מגזר דמותר לו גם להצנהח במדינה לםי צרכיו.

  9. דנה

    לא הבנתי איפה הבעיה זה אירוע לתלמידי ישיבות וכוללים אז שיהנו מה יש לנו הבנות לחפש שם?

  10. אראלה הראל

    שיהנו ושיזמינו לפני המאסר את יהודה משי זהב…….

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה זאת הכפיה חילונית הזאת אנחנו במדינה דמוקרטית מה כואב לכם?

  12. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אפשר לוותר על הזמרים ולבוא רק לקומזיץ המרומם?
    של גברים בלבד.. קומזיץ מרומם.. הממ.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר