שכונת כרמליה (צילום: ערן שולמן)
שכונת כרמליה (צילום: ערן שולמן)

שומרים על הבית: המשמר השכונתי של כרמליה יוצא לדרך

לאור ריבוי המקרים של התפרצויות לבתים בשכונה, החליטו התושבים לקחת את היוזמה לידיהם והקימו משמר שכונתי שיפעל מדי ערב, כולל שישי-שבת. הפעיל השכונתי ערן שולמן: "הביטחון נעלם, והעירייה לא לקחה יוזמה, אז החלטנו לפעול. ההיענות הייתה רבה"

פורסם בתאריך: 28.4.21 17:40

המשמר השכונתי של כרמליה יוצא לדרך. אתמול (שלישי) התכנסו כ-40 מתושבי השכונה בבית הספר הרצל לפגישה מקדימה עם השוטר הקהילתי יניב אוחיון, שבה הוסברו להם סמכויותיהם ודרכי הפעולה מתוקף תפקידם. במפגש סקר אוחיון בפני התושבים את האירועים, ולדבריו, מתחילת 2021 אירעו בשכונה כ-30 התפרצויות לבתים.

במפגש נקבע, כי במסגרת הקמת המשמר השכונתי יירכשו מנורות הבהוב צהובות, שיוצבו בעת משמרת על גג המכוניות ויוכנו מגנטים לדלתות המכוניות. המשמרת תתבצע ביחידים או בזוגות בשעות הערב, והיא תפעל לאורך כך כל השבוע, כולל שישי-שבת. כל משמרת תמלא דוח אירועים שיהווה דף מידע לבאים בתור, כאשר את כל הפעילויות ילווה אוחיון.

 

 

בתחילת החודש פרסם "כלבו – חיפה והקריות", על ריבוי מקרים של התפרצויות לבתים בכרמליה, כשקבוצת הוואטסאפ השכונתית הלכה והתמלאה בעדויות על מקרי פריצות שחוו חבריה. בעקבות המצב החליט הפעיל השכונתי ערן שולמן לצאת ביוזמה להקמת משמר שכונתי והחל בגיוס תושבים אליו.

שולמן מסר, כי הוא מברך על ההיענות הרבה של התושבים להתגייס ליוזמה: "לכנס הגיעו כ-40 תושבים, ומאתמול פונים עוד ועוד תושבים המעוניינים להשתתף בפעילות מבורכת וחשובה זו. הביטחון נעלם, והעירייה לא לקחה יוזמה, לכן התושבים החליטו להתאגד וליזום בעצמם. המעוניינים להצטרף, יכולים לעשות זאת על ידי פנייה לעמוד הפייסבוק "המשמר השכונתי כרמליה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מאוד מעניין מי הפורצים האלו מאיפה הם מגיעים מישהו יודע אולי למה יש כזה שקט והסתרה לגבי הפורצים האלו למה ?? אני שם מיליון דולר שאם היה מדובר ביהודים אווו איזה רעש היה כל חיפה על הרגליים וכל המדינה אפילו …אבל שמדובר בפורצים ממקום מסוים אז ששששש אסור לומר את זהות הפורצים ( אני גם שם 20 מיליון דולר שזה ערבים)

  2. אוהד

    מעניין מי הפורצים? האם מדובר באשכנזים? או במרוקאים? בצרפתים? אולי בבלגים?
    באמת שאלה מרתקת שאין עליה תשובה בכתבה

  3. דין דין

    קרוב לודאי שמדובר בכנופית פורצים שהמשטרה היתה חייבת לתפוס אותה כדי להפסיק את הגנבות .לא עשתה כן וזה נפל על התושבים שאין להם סמכויות של שוטר.בהצלחה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר