סגן ראש עיר. אביהו האן (צילום: מירב שדה)
סגן ראש עיר. אביהו האן (צילום: מירב שדה)

האן דורש את התפטרות קליש מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה

חבר מועצת העיר אביהו האן שלח מכתב ליועצת המשפטית של העירייה, עו"ד ימית קליין, עם העתק למבקר העירייה עופר טל, שבו הוא דורש מקליין להנחות את קליש רותם להתפטר מהוועדה המקומית. "בעקבות הדברים החמורים של היועץ המשפטי לממשלה, מן הראוי לדרוש מראש העיר, הן ציבורית והן תפקודית את התפטרותה מהוועדה המקומית בחיפה", כותב האן

פורסם בתאריך: 10.5.21 09:16

בעקבות ההודעה מטעם היוועץ המשפטי לממשלה לבית המשפט העליון, שבה נאמר, כי העבירות בהן הורשעה ראש העירייה עינת קליש חמורות, שלח חבר מועצת העיר אביהו האן מכתב ליועצת המשפטית של העירייה, עו"ד ימית קליין, שבו הוא דורש מקליין להנחות את קליש רותם להתפטר מהוועדה המקומית. העתק מהמכתב נשלח למבקר העירייה, עופר טל.

לשון המכתב: "בעקבות הדברים החמורים של היועץ המשפטי לממשלה, לפיהם היה מקום לשקול בזמנו הגשת ערעור על ההחלטה לא להטיל על עינת קליש קלון והאמירה הקשה שהעבירות שבהן הורשעה קליש הן עבירות חמורות, מן הראוי לדרוש מראש העיר, הן ציבורית והן תפקודית את התפטרותה מהוועדה המקומית בחיפה, ובנוסף לשקול את התפטרותה מוועדת השימור, במיוחד לאור ההחלטות הבעייתיות המתקבלות בוועדה זו בשנים האחרונות.

 

 

"מהודעת היועץ המשפטי, לפיה בשל טעות בשיקול דעת לא הונחה התובע במשפטה לדרוש שקליש לא תוכל לכהן בוועדה לתכנון ובנייה, עולה המסקנה היחידה שלא ראוי שקליש תכהן כחברה בוועדה ויהיה נכון שהיועצת המשפטית של עיריית חיפה תנחה את קליש להתפטר מהוועדה לתכנון ובנייה, ורק כדי לא ליצור מראית עיין שיש לראש העיר השפעה על החלטות הוועדה, הן בהיבט של רוח המפקד והן מעצם יכולתה להצביע ולהשפיע על החלטות שונות בתחום התכנון והבנייה, שסביר להניח שלא הייתה יכולה לעשות זאת, אם התובע במשפטה היה שם לב לטעותו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חוק האדריכלים זה חתיכת הזייה

    במצב של עבירות הבנייה בארץ לחצי מהאדריכלים פה הייתה הרשעה פלילית אם היו אוכפים אותו כמו שצריך ואולי אני עדין… חוק שמשיג בדיוק את ההפך מהמטרה שלו וכנראה שלא בכדי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר