אוהדי מכבי חיפה חוגגים ברחבת הפסל באצטדיון סמי עופר
אוהדי מכבי חיפה חוגגים ברחבת הפסל באצטדיון סמי עופר

צפו: אלפי אוהדים ירוקים בחגיגת אליפות ספונטנית ברחבת סמי עופר

לאחר שמשטרת ישראל ועיריית חיפה הודיעו שחגיגות האליפות שתוכננו להתקיים הערב במגרש אגריטק עם הזמרת עדן בן זקן - לא יתקיימו, יצאו האוהדים ביוזמה משלהם. אלפים נאספים כעת ברחבת הפסל באצטדיון סמי עופר. אוהד: "זו נקודה מאוד שחורה למשטרה ולעירייה, שאחרי 10 שנים לא נתנו לנו לחגוג כמו שצריך"

פורסם בתאריך: 1.6.21 20:38

אלפי אוהדים ירוקים התאספו בשעה האחרונה ברחבת הפסל באצטדיון סמי עופר, כדי לחגוג באופן ספונטני את חגיגות האליפות של מכבי חיפה. זוהי יוזמה של אוהדים, שעלתה בקבוצת הפייסבוק "הקופים הירוקים", לאחר שמשטרת ישראל ועיריית חיפה הודיעו שחגיגות האליפות שתוכננו להתקיים הערב במגרש אגריטק עם הזמרת עדן בן זקן – לא יתקיימו.

בין המשטרה והעירייה היו היום חילופי האשמות, והאוהדים, שחיכו עשור שלם כדי לחגוג, נטלו לידיהם את היוזמה וארגנו חגיגה. המשטרה, במתקפה חסרת תקדים על העירייה, טוענת, כי נודע לה על האירוע רק מהתקשורת וכי העירייה לא עמדה בכל התנאים ההכרחיים לצורך שמירה על שלום הציבור וביטחונו. מנגד, בעירייה טוענים כי עמדו בכל התנאים וכי המשטרה היא זו שהציבה תנאים חסרי תקדים.

 

 

אבי אמויאל, אוהד הקבוצה שהגיע מעפולה: "לצערנו, הפסדנו את החגיגות של האליפות. זה כבר לא יהיה מחר או מחרתיים, כי השחקנים עסוקים ואין להם זמן להתעסק בזה. חבל שלא הכינו את חברות האבטחה בזמן ונעשו מלא טעויות בדרך".

יריב רחמים: "ההתארגנות הספונטנית של האוהדים מדהימה. זו נקודה מאוד שחורה למשטרה ולעירייה, שאחרי 10 שנים לא נתנו לנו לחגוג כמו שצריך. אנחנו באנו לחגוג פה, לקחנו אליפות ואנחנו רוצים ליהנות מזה".

אייל בן מויאל: "כל האוהדים שקטים, המצב סבבה, אנשים רוצים לבוא ולחגוג, אז מה הבעיה. היו צריכים להתארגן שבוע לפני ולא באותו היום".

מתי זיסרמן: "זה אחד הביזיונות הכי גדולים של עיריית חיפה. פשוט התנהלות ברמה הכי נמוכה שיש. עצם העובדה שלקחו מראש מקום קטן ל-12 אלף איש, במקום ל-30 אלף, ועל אחת כמה וכמה, שצפויים להגיע יותר בשל הופעתה של עדן בן זקן. היו צריכים לעשות משהו הרבה יותר מאורגן".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. צפוני

    כול הכבוד לכם רק בבקשה שימרו על עצמכם חשובות הביתה בשלום

  2. שרי

    העירייה הקימה אצטדיון לתושבים אבל לתושבים אסור להיכנס אליו.
    תחגגו בחוץ ברחוב.
    בושה של עירייה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר