שכירות ארוכת טווח. הפרויקט בנווה שאנן (צילום: יח"צ, "דירה להשכיר")
שכירות ארוכת טווח. הפרויקט בנווה שאנן (צילום: יח"צ, "דירה להשכיר")

החל שיווקן של 109 דירות חדשות בשכירות ארוכת טווח בנווה שאנן

הפרויקט, הממוקם ברחוב טבנקין, כולל שני בנייני מגורים, של 12 קומות ובו דירות של שלושה עד חמישה חדרים. מהפרויקט נשקף נוף פתוח ומרהיב של מפרץ חיפה והגליל המערבי. שכר הדירה  לדירת שלושה חדרים – החל מ-3300 שקלים, ולדירת ארבעה חדרים – החל מ-4400 שקלים לכל תקופת המגורים

פורסם בתאריך: 3.6.21 13:05

החברה הממשלתית "דירה להשכיר" מרחיבה את פעילותה בחיפה והחלה משווקת דירות להשכרה ארוכת טווח בפרויקט מגורים של 109 דירות בנווה שאנן. כל הדירות בפרויקט יועמדו להשכרה ארוכת טווח במודל המאפשר לשוכרים ודאות, יציבות וגמישות מרבית בשכר דירה ידוע.

הפרויקט, הממוקם ברחוב טבנקין, כולל שני בנייני מגורים, של 12 קומות ובו דירות של שלושה עד חמישה חדרים. מהפרויקט נשקף נוף פתוח ומרהיב של מפרץ חיפה והגליל המערבי.

שכירות ארוכת טווח. הפרויקט בנווה שאנן (צילום: יח"צ, "דירה להשכיר")

שכירות ארוכת טווח. הפרויקט בנווה שאנן (צילום: יח"צ, "דירה להשכיר")

"דירה להשכיר" מציעה לשוכרים דירות חדשות בקומפלקס מנוהל, הכוללות מרפסת שמש מרווחת, מחסן וחנייה, בהסכם שכירות הוגן המאפשר מגורים לטווח ארוך של עד 10 שנים, עם גמישות לשוכר לקיצור התקופה בשכר דירה ידוע מראש. הפרויקט מנוהל על ידי חברת ניהול מקצועית ומאפשר לשוכרים חוויית מגורים בקהילה איכותית. הפרויקט מתאפיין בדירות בסטנדרט חדיש, מפרטי גמר ותחזוקה ברמה גבוהה ולובי מעוצב.

שכר הדירה  לדירת שלושה חדרים – החל מ-3300 שקלים, ולדירת ארבעה חדרים – החל מ-4400 שקלים לכל תקופת המגורים.

 

 

הפרויקט בטבנקין מצטרף לשני פרויקטים נוספים של "דירה להשכיר" בעיר – הפרויקט בשכונת נאות פרס, המופעל על ידי חברת אשטרום וכולל ארבעה בנייני מגורים ובהם 184 דירות להשכרה ארוכת טווח וכן לפרויקט הנמצא בהקמה בימים אלה על ידי חברת רמי שבירו, במבואות הדרומיים של חיפה, ובו 335 דירות.

ענבל דוד, מנכ"ל בפועל דירה להשכיר: "אנו מברכים את חיפה על חלקה במהפכת הדיור בשכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל. מודל 'דירה להשכיר' מציע מגורים בשכירות ארוכת טווח בפרויקט מנוהל ומפוקח, בסטנדרט גבוה ובתנאי ודאות, גמישות ויציבות לאורך זמן. דווקא עכשיו, בימים של אי ודאות כלכלית, הפרויקטים של "דירה להשכיר" מציעים אלטרנטיבה זמינה המאפשרת לשוכרים ליהנות מכל היתרונות של דירה בבעלות, בלי לשאת בעול המשכנתה".

אודי אדמתי, יו"ר דירה להשכיר: "אני שמח שאחרי מאמץ החל שיווק הפרויקט השני מתוך שלושה של 'דירה להשכיר' בחיפה. כך, אנו מצליחים להביא לעוד ועוד משפחות וזוגות צעירים מכל רחבי הארץ את אפשרות הדיור בשכירות ארוכת טווח. בימים אלה במיוחד, לנוכח חוסר הוודאות במשק, הקשיים שחווים רבים בהתמודדות עם לקיחת משכנתה גדולה או התחייבויות כספיות אחרות, האפשרות שאנו מציעים היא פתרון מצוין".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר