הפנינג חיסונים במרפאת כללית בכבאביר (צילום: דוברות כללית)
הפנינג חיסונים במרפאת כללית בכבאביר (צילום: דוברות כללית)

עשרות ילדים התחסנו נגד שפעת במרפאה העצמאית של כללית בכבאביר

על מנת לעודד הורים וילדים להתחסן יזמה ד"ר הדיל הלון, מומחית ברפואת ילדים, הפנינג בריאות במרפאה העצמאית של שירותי בריאות כללית בכבאביר. ההורים והילדים הצביעו ברגליים

פורסם בתאריך: 7.12.22 11:45

"חיסון השפעת הוכח בכל העולם כיעיל וכגורם מפחית תחלואה בקרב הילדים. ילדים מחוסנים אינם מדביקים את הוריהם, ולפיכך הם לא מחסירים ימי עבודה להשגחה על הילד החולה או כי בעצמם נדבקו וחלו. והחשוב מכל – פחות אנטיביוטיקה לטיפול בסיבוכי המחלה ומניעת אשפוזים" – כך אומרת הדיל הלון, מומחית ברפואת ילדים.

ד"ר הלון יזמה הפנינג חיסונים במרפאה העצמאית של שירותי בריאות כללית בכבאביר, וההורים וילדיהם הצביעו ברגליים. חלקם קיבלו את החיסון בזריקה וחלקם בתרסיס פלומיסט. בנוסף, נהנו הילדים מהפעלה ומפינות יצירה.

 

 

"מדובר בחיסון שאינו פעיל, ולכן אין אפשרות להידבק ולחלות בשפעת עקב החיסון", אומרת ד"ר הלון, "הווירוסים גורמים למחלות על ידי התרבות בתוך התאים. הווירוסים בחיסונים הם מומתים, ולכן הם אינם יכולים להתרבות ולגרום למחלה. אם מתפתחת מחלה לאחר החיסון, ככל הנראה ההדבקה בשפעת הייתה בסמוך לקבלת החיסון".

ד"ר הלון מעניקה את שירותיה כחלק משירותי המרפאה העצמאית בכבאביר, הכוללים גם רפואת משפחה, שירותי סיעוד, משרד ובית מרקחת שפועל עד שעות הערב.

"מכיוון שילדים לא ששים להגיע לקבל חיסון, אירועים מסוג זה מעודדים הורים להגיע עם ילדיהם", היא מסכמת, "כך החוויה עוברת בצורה מהנה עם מסר חיובי, ובצורה זו הילד משתף פעולה ויסכים להגיע גם בשנה הבאה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר